Χαρίζουν ταξίδια στουσ καταναλωτές
Άρθρο από το Hellenic Business (www.hbnews.gr)
Η καταναλωτική δύναμη έχει πέσει κατακόρυφα, ο τζίρος των καταστημάτων έχει συρρικνωθεί και οι έμποροι συνοικιακών καταστημάτων αλλά και μεγάλων εμπορικών κέντρων χαρίζουν ταξίδια, δίνουν δύο προϊόντα με την αγορά ενός, ανακοινώνουν μειώσεις ως και 70% στις τιμές προκειμένου να προσελκύσουν πελάτες.
Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και οι καταναλωτές έχουν εκλογικεύσει τις αγορές, λόγω της οικονομικής κρίσης που μαστίζει την Ελλάδα, γι΄ αυτό και τα καταστήματα παρέχουν πλέον άλλες υπηρεσίες, πιο ελκυστικές, όπως, για παράδειγμα, με την αγορά ενός προϊόντος την προσφορά ενός άλλου ίσης αξίας, ανταλλαγή των εποχιακών αγορών με άλλες συλλογές, εκδρομές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με την αγορά προϊόντων από πολυκαταστήματα. Σε παρόμοιο κλίμα σκληρού ανταγωνισμού και δελεαστικών προσφορών βρίσκονται και οι αλυσίδες των σουπερμάρκετ, παρά το γεγονός ότι η μείωση της κατανάλωσης είναι πολύ μικρότερη από τους άλλους κλάδους του λιανεμπορίου. Με σπάσιμο των τιμών σε εκατοντάδες επώνυμα προϊόντα θα διεκδικήσουν κατά τη διάρκεια των τελευταίων 20 ημερών του χρόνου το μερίδιο του οικογενειακού προϋπολογισμού που τους «αναλογεί».
Τριήμερα σε χειμερινούς προορισμούς
Σε αυτό το πλαίσιο τα πολυκαταστήματα Fokas έχουν ανακοινώσει ότι οι καταναλωτές, με αγορές άνω των 150 ευρώ από τον όμιλο, μπορούν να κάνουν διακοπές τριήμερης διαμονής στο Ελατοχώρι, στα Καλάβρυτα, στη Ναυπακτία, το διάστημα από 19.10.2010 έως 19.12.2010 και από 09.01.2011 έως 15.04.2011. Εξαιρείται η περίοδος α) από 04.03.2011 έως και 07.03.2011 και β) από 25 έως και 26.03.201. Προϋπόθεση συμμετοχής στην παραπάνω προσφορά είναι η κατοχή ή η έκδοση της κάρτας μέλους Club F+, ενώ ο πελάτης επιβαρύνεται με έξοδα συμμετοχής 58 ευρώ κατά άτομο. Παρόμοια προσφορά, με προορισμό όμως το Μπάνσκο στη Βουλγαρία, δίνουν τα πολυκαταστήματα Fokas, τετραήμερης διαμονής και με έξοδα συμμετοχής 66 ευρώ ανά άτομο. Η προσφορά ισχύει από 17.10.20120 ως 22.12.10 και 6.1.2011 ως 10.4.2011. Εξαιρείται και πάλι η περίοδος από 04.03.2011 έως και 07.03.2011.
Τα πολυκαταστήματα μόδας και ομορφιάς «Νotos Galleries» έχουν λανσάρει προσφορά με ισχύ ως τις 15 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με την οποία με αγορές 100 ευρώ οι καταναλωτές λαμβάνουν δωροεπιταγή αξίας 50 ευρώ σε όλα τα καταστήματα εκτός της Θεσσαλονίκης, ενώ στα πολυκαταστήματα Νotos στον Πειραιά, στη Λάρισα και στη Θεσσαλονίκη κάνουν έκπτωση 50% σε διάφορα καλλυντικά, μέχρις εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Αυτήν την περίοδο οι πελάτες του Νotos Galleries εξαργυρώνουν τις δωροεπιταγές που εντάσσονταν στην προσφορά σύμφωνα με την οποία, επιστρέφοντας τις καλοκαιρινές αγορές τους, μπορούν να αγοράσουν χειμερινά είδη με έκπτωση 33%.
Το εμπορικό κέντρο «Αvenue » προσφέρει τη δυνατότητα συμμετοχής ως και τον Δεκέμβριο σε διαγωνισμό για ταξίδι στη Βιέννη, σε ένα ζευγάρι. Δικαίωμα συμμετοχής στον διαγωνισμό έχουν όσοι κάνουν αγορές αξίας τουλάχιστον 30 ευρώ, από τα καταστήματα του εμπορικού κέντρου. Οι νικητές θα κερδίσουν 3 ταξιδιωτικά πακέτα για 2 άτομα στη Βιέννη.
Προγράμματα ανταλλαγής ρούχων
Η αλυσίδα καταστημάτων «Ρrince Οliver», προσπαθεί να προσελκύσει πελάτες, γι΄ αυτό και συνεχίζει το πρόγραμμα ανταλλαγής, σύμφωνα με το οποίο οι καταναλωτές μπορούν να επιστρέψουν τα φθινοπωρινά και χειμερινά είδη και να αγοράσουν προϊόντα ίσης αξίας ανοιξιάτικης ή καλοκαιρινής συλλογής, με έκπτωση 40%, ενώ κοντά στα Χριστούγεννα η εταιρεία θα λανσάρει και άλλη προσφορά, όπου οι πελάτες- μέλη της εταιρείας θα έχουν έκπτωση ως και 70% στις αγορές τους.
Επίσης, η βιομηχανία ανδρικής ένδυσης «Dur- Δούρος», η οποία έκλεισε 50 χρόνια, ανακοίνωσε ότι προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες της, με κάθε αγορά τους, να αποκτήσουν δωρεάν όποια προϊόντα ίσης αξίας επιθυμούν. Η ενέργεια είχε διάρκεια ως τις 31 Δεκεμβρίου 2010, σε όλα τα καταστήματα Dur ανά την Ελλάδα. Ακόμη, η «Παρουσίαση» έχει έκπτωση 15% στα οικιακά είδη VΜF και η εταιρεία «Ηλεκτρονική Αθηνών» προσφέρει μια συγκεκριμένη ημέρα της εβδομάδας στους υφιστάμενους πελάτες της εκπτώσεις άνω του 20% σε μεγάλη γκάμα των προϊόντων. Η Εlmec διοργανώνει μπαζάρ με είδη στοκ της Νike στο Factory Οutlet στο Αεροδρόμιο.
Τα καταστήματα παπουτσιών «Πετρίδης» υλοποιούν μια δεκαήμερη προσφορά με έκπτωση 20% στα υποδήματα, ενώ και τα καταστήματα οικιακών ειδών «Εντός» πραγματοποιούν μεγάλες εκπτώσεις σε συγκεκριμένα προϊόντα, όπως κρεβάτι από 500 ευρώ στα 200 ευρώ. Τα πολυκαταστήματα «Ρublic » έχουν τυπώσει φυλλάδια με προσφορές και εκπτώσεις στα προϊόντά τους ως και 50%, ενώ με κάθε αγορά προϊόντων Ρanasonic άνω των 90 ευρώ δίνουν δώρο δύο εισιτήρια για 3D προβολές στα Village Cinemas.
Ο όμιλος επιχειρήσεων «Λεμονή» πραγματοποιεί Shoes & Αccessories Βazaar το διάστημα από 1-12 Δεκεμβρίου, με προϊόντα από προηγούμενες σεζόν σε τιμές έως 90% σε διάφορες μάρκες όπως Ρrada, Καλογήρου, Camper, Τod΄s, Μiu Μiu, DΚΝΥ και άλλα σε κατάστημα στο Περιστέρι. Τα καταστήματα «Ιωνία» πραγματοποιούν δεκαήμερο προσφορών σε όλα τα πορσελάνινα σερβίτσια με εκπτώσεις ως και 30%.
Στον «χορό» και τα σουπερμάρκετ
Με «μπαράζ» προσφορών σε εκατοντάδες προϊόντα προετοιμάζονται οι αλυσίδες των σουπερμάρκετ για την καλύτερη αγορά του χρόνου,την αγορά του Δεκεμβρίου,η οποία,αν και «κουτσουρεμένη» λόγω της οικονομικής ύφεσης και του περιορισμού της κατανάλωσης,παραμένει σε υψηλότερα επίπεδα από κάθε άλλον μήνα του έτους. Αξίζει να σημειωθεί ότι, όπως τονίζεται,οι προσφορές πλέον έχουν απλοποιηθεί αρκετά και τα «εργαλεία» που χρησιμοποιούνται είναι κυρίως μειώσεις τιμών ή παροχή δωρεάν προϊόντος, ενώ διαγωνισμοί και δώρα (κοκαλάκια,καθρεφτάκια, γραβάτες κτλ.) έχουν περιοριστεί.
Από την πλευρά της ηCarrefour - Μαρινόπουλος, η μεγαλύτερη αλυσίδα της ελληνικής αγοράς, σκοπεύει να προχωρήσει σε προσφορές που μπορεί να φθάσουν ακόμη και το 50%, όπως σημειώνουν στελέχη της, ενώ το χριστουγεννιάτικο τραπέζι δηλώνεται πως θα είναι«το πιο οικονομικό με προϊόντα Carrefour». Η Carrefour Μαρινόπουλος εστιάζει στη διαρκή ανάπτυξη εμπορικών προγραμμάτων και εκπτωτικών ενεργειών, δίνοντας οικονομικές λύσεις στους καταναλωτές. Πρόσφατες ενέργειες της Carrefour Μαρινόπουλος αφορούσαν επιστροφή 15% σε 10.000 βασικά προϊόντα, καθώς και το πρόγραμμα «Κερδομάνια»,κατά τη διάρκεια του οποίου οι καταναλωτές,επιλέγοντας μέσα από 900 σηματοδοτημένα προϊόντα,κέρδιζαν πόντους και δωροεπιταγές. ΗΑΒ Βασιλόπουλος, συνεχίζοντας την επιθετική πολιτική τιμών που ακολουθεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια, διατηρεί 3.000- 3.500 κωδικούς προϊόντων με τιμή κάτω του 1 ευρώ,κάθε 15 ημέρες έχει δύο κατηγορίες προσφορών,η μία με μείωση της τιμής κατά 30% και η άλλη κατά 10%.Η μεγαλύτερη αμιγώς ελληνικών συμφερόντων αλυσίδα,ηΣκλαβενίτης, διατηρεί σταθερά σε προσφορά μειωμένων τιμών ως και 30% περί τα 400 επώνυμα προϊόντα.
Στα καταστήματα της αλυσίδαςΒερόπουλος, και κυρίως στα προϊόντα που δεν ανήκουν στις κατηγορίες των τροφίμων των πολυεθνικών ομίλων (καλλυντικά,απορρυπαντικά,σερβιέτες,χαρτικά),υπάρ- χουν συνεχώς προσφορές από 30% ως 50%,ενώ στα τρόφιμα οι προσφορές κινούνται στα επίπεδα του 10%-20%.
Στην αλυσίδα καταστημάτωνΜy Μarket(Μetro ΑΕ), εκτός από τις υπάρχουσες- ούτως ή άλλως- προσφορές, όπως είναι οι εκπτώσεις σε προϊόντα, προσφορές σε είδος, δώρα με προϊόντα και η διατήρηση των τιμών σε σταθερά επίπεδα των φρέσκων προϊόντων, στη χριστουγεννιάτικη αγορά θα υπάρχει μείωση τιμών σε 250 προϊόντα που θεωρούνται απαραίτητα για το εορταστικό τραπέζι. Προωθητικές ενέργειες προσανατολισμένες στην άμεση απόδοση,με τη μορφή ρευστού,«έτρεξαν» πρόσφατα- όπως ήταν ο διαγωνισμός με τον τίτλο «Χαρίζεται extra μισθός» που διήρκεσε έξι εβδομάδες,όπου κάθε ημέρα έξι τυχεροί κέρδιζαν 1.000 ευρώ μετρητά και πέντε υπερτυχεροί στο σύνολο του προγράμματος και κατόπιν κλήρωσης κέρδισαν 12.000 ευρώ μετρητά.
Το Βήμα
Green Interactive Media : Κατασκευή Ιστοσελίδων, site, NewsPortals, e-shops, Ειδικές εφαρμογές, διαφήμιση και προβολή στο διαδίκτυο. www.greeninteractive.gr
- "Μάχη σκουπιδιών" για Ραγκούση-Κακλαμάνη
- Στο Φανάρι η Ντόρα
- Δάμασε ...καρχαρία!
- "Πεϊλινισμός" και "Ομπάμα-μπάχαλο" οι κορυφαίες λέξεις του 2011
- Ηρακλής: Τέσσερις «πονοκέφαλοι» για Ουζουνίδη
- Συμφωνία Ομπάμα - Ρεπουμπλικάνων για φοροελαφρύνσεις
- A/K: Θετική η εικόνα των αποδόσεων
- Πρώτη σε ψηφοφορία η Μπαρτσελόνα για πρωταθλήτρια
- Προκαταρκτική για τον τραυματισμό του Γραμματέα Νεολαίας του ΣΥΝ
- Νέα επίθεση ΝΔ για το Μνημόνιο
- 24ωρη απεργία στα εμπορικά καταστήματά
- Πέντε online απάτες που πρέπει να αποφύγετε στις Γιορτές
- Χαρίζουν ταξίδια στουσ καταναλωτές
- Τι προβλέπει το νομοσχέδιο για τις επιχειρησιακές συμβάσεις
- Δεσµεύσεις στις τραπεζικές καταθέσεις επώνυµων γιατρών
- Ποιοί βρίσκονται στο στόχαστρο του ΣΔΟΕ
- Επίθεση Μίχαλου κατά του ΣΕΒ για τις προτάσεις του
Αεροπορικές Εταιρείες | Ακίνητη Περιουσία | Ασφαλιστικές Εταιρείες | Βιομηχανία Τροφίμων | Διαδίκτυο | Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Είδη Προσωπικής Φροντίδας | Ελεγκτικές & Λογιστικές Εταιρείες | Εμπορικά Οχήματα & Φορτηγά | Εμπορικές Εκθέσεις | Εμπόριο | Ενοικιάσεις Μεταφορικών Μέσων | Εξοπλισμός & Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιών | Έπιπλα | Επιχειρηματική Δραστηριότητα στα Βαλκάνια | Εταιρείες επενδύσεων | Ηλεκτρονικό εμπόριο | Ιατρικές Υπηρεσίες | Ιδιωτική Εκπαίδευση | Κατασκευές | Μεσίτες Ασφαλίσεων | Μεταφορές | Μη Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Ξενοδοχεία | Οικοδομικά Υλικά & Εξαρτήματα | Οργάνωση Εκθέσεων & Συνεδρίων | Οχήματα & Ανταλλακτικά | Παιχνίδια | Ρουχισμός, Υποδήματα & Αξεσουάρ | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών | Ταξίδια & Τουρισμός | Τεχνολογία | Τράπεζες | Τύπος | Τυχερά Παιχνίδια | Υπηρεσίες Αναψυχής | Υπηρεσίες Μεταφορών | Υπηρεσίες Παράδοσης & Διανομής | Φαρμακοβιομηχανίες & Βιοτεχνολογία | Χρηματιστηριακές εταιρείες | Χρηματοδότηση Επιχειρήσεων | Leasing | Franchise | Κύπρος |