Πρώτο «Το Βήμα» σε αναγνωσιμότητα
Άρθρο από το Hellenic Business (www.hbnews.gr)
Σε μια περίοδο δύσκολη για τον ελληνικό και τον παγκόσμιο Τύπο εξαιτίας της οικονομικής κρίσης «Το Βήμα της Κυριακής» καταλαμβάνει την πρώτη θέση στις προτιμήσεις του αναγνωστικού κοινού τη δεύτερη περίοδο του 2010 (16 Μαρτίου ως 14 Σεπτεμβρίου).
Οπως προκύπτει από την έρευνα αναγνωσιμότητας της εταιρείας FocusΒari, κάθε εβδομάδα 755.000 αναγνώστες επιλέγουν για την ενημέρωσή τους «Το Βήμα της Κυριακής», αριθμός που αντιστοιχεί στο 11,4% του συνόλου. Στη δεύτερη θέση κατατάσσεται το «Πρώτο Θέμα» με 747.000 αναγνώστες (11,2%) και ακολουθούν η «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» με 654.000 αναγνώστες (9,8%), το «Εθνος της Κυριακής» με 614.000
αναγνώστες (9,2%), η «Καθημερινή της Κυριακής» με 591.000 αναγνώστες (8,9%) και η «Real Νews» με 458.000 αναγνώστες (6,9%).
Η έρευνα γίνεται σε καθημερινή βάση σε ολόκληρη τη χώρα μεταξύ ατόμων 13-70 ετών και καταγράφει τον αριθμό των ατόμων που διάβασαν ένα έντυπο στο διάστημα της κυκλοφορίας του.
Ενθετα περιοδικά
Τα ένθετα του «Βήματος της Κυριακής» προσελκύουν και αυτά τους περισσότερους αναγνώστες και βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της αναγνωσιμότητας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το «ΒΗΜagazino» συγκεντρώνει 583.000 αναγνώστες που αντιστοιχεί στο 8,8% του συνόλου. Στη συνέχεια ακολουθεί το «Βig Fish» που κυκλοφορεί με το «Πρώτο Θέμα» με 472.000 αναγνώστες (7,1%), το «Εψιλον» της «Ελευθεροτυπίας» με 471.000 αναγνώστες (7,1%) και το «Κ» της «Καθημερινής της Κυριακής» με 338.000 αναγνώστες (5,1%).
Στα γυναικεία ένθετα κυριαρχεί το «ΒΗΜΑ Donna» που βρίσκεται στην πρώτη θέση με 664.000 αναγνώστριες (10%). Στη δεύτερη θέση έρχεται το «Βeaute» («Πρώτο Θέμα») με 477.000
αναγνώστριες (7,2%) και ακολουθούν το «Βazaar» («Real Νews») με 468.000
αναγνώστριες (7%) και η «Γυναίκα» («Καθημερινή της Κυριακής») με 390.000 αναγνώστριες (5,9%).
Στα ένθετα ανδρικού περιεχομένου έρχεται πρώτο το «ΒΗΜΑ ΜΕΝ» με 517.000 αναγνώστες και στη συνέχεια κατατάσσονται το «Ηomme» του «Πρώτου Θέματος» με 305.000 αναγνώστες και το «GΚ» της «Καθημερινής της Κυριακής» με 238.000 αναγνώστες.
Οσον αφορά τα ένθετα με περιεχόμενο τη γεύση και τη μαγειρική το «ΒΗΜΑ Gourmet» συγκεντρώνει τους περισσότερους αναγνώστες (677.000) και ακολουθούν ο «Γαστρονόμος» της «Καθημερινής της Κυριακής» (610.000) και το «Gourmet» της «Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας» (574.000).
Στα ένθετα με θέμα το design και τη διακόσμηση το «ΒΗΜΑ DΕCΟ» συγκεντρώνει την προτίμηση 584.000
αναγνωστών, ενώ το «Μaison & Decoration» της «Καθημερινής της Κυριακής» συγκεντρώνει 544.000 αναγνώστες.
Ημερήσιες εφημερίδες
Από τις ημερήσιες εφημερίδες που πωλούνται στο περίπτερο πρώτα σε αναγνωσιμότητα έρχονται «Τα Νέα» με 162.000 αναγνώστες και ακολουθούν η «Ελευθεροτυπία» (139.000), το «Εθνος» (131.000), η «Καθημερινή» (111.000) και «Το Βήμα» (51.000). Περιοδικά
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, την πρώτη θέση στην αναγνωσιμότητα καταλαμβάνει το «Cosmopolitan» με 636.000 αναγνώστριες, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν το «Εlle» (581.000), το «Μarie Claire» (494.000), το «Νational Geographic» (490.000) και το «Νitro» (458.000).
Green Interactive Media : Κατασκευή Ιστοσελίδων, site, NewsPortals, e-shops, Ειδικές εφαρμογές, διαφήμιση και προβολή στο διαδίκτυο. www.greeninteractive.gr

- Επιχειρησιακή σύμβαση «έσπασε» και επίσημα τον κατώτατο μισθό
- Πάνω από 250 νεκροί από χολέρα στην Αϊτή
- Γ. Παπανδρέου: Θα πάμε σε πρόωρες βουλευτικές εάν...
- Μεγάλη απάτη με προσλήψεις στο Δημόσιο
- Από την Τρίτη οι επιδοτήσεις των αγροτών
- Αλληλοκαρφώματα ανάμεσα στον Γιώργο Καρατζαφέρη και τον Μάκη Βορίδη
- Jetway Воздушное такси
- Έναρξη της διαδικασίας των ενταξιακών διαπραγματεύσεων της Σερβίας
- Φωτιά σε καφετέρια στο Κολωνάκι
- Θα διαγράψει τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη;
Αεροπορικές Εταιρείες | Ακίνητη Περιουσία | Ασφαλιστικές Εταιρείες | Βιομηχανία Τροφίμων | Διαδίκτυο | Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Είδη Προσωπικής Φροντίδας | Ελεγκτικές & Λογιστικές Εταιρείες | Εμπορικά Οχήματα & Φορτηγά | Εμπορικές Εκθέσεις | Εμπόριο | Ενοικιάσεις Μεταφορικών Μέσων | Εξοπλισμός & Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιών | Έπιπλα | Επιχειρηματική Δραστηριότητα στα Βαλκάνια | Εταιρείες επενδύσεων | Ηλεκτρονικό εμπόριο | Ιατρικές Υπηρεσίες | Ιδιωτική Εκπαίδευση | Κατασκευές | Μεσίτες Ασφαλίσεων | Μεταφορές | Μη Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Ξενοδοχεία | Οικοδομικά Υλικά & Εξαρτήματα | Οργάνωση Εκθέσεων & Συνεδρίων | Οχήματα & Ανταλλακτικά | Παιχνίδια | Ρουχισμός, Υποδήματα & Αξεσουάρ | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών | Ταξίδια & Τουρισμός | Τεχνολογία | Τράπεζες | Τύπος | Τυχερά Παιχνίδια | Υπηρεσίες Αναψυχής | Υπηρεσίες Μεταφορών | Υπηρεσίες Παράδοσης & Διανομής | Φαρμακοβιομηχανίες & Βιοτεχνολογία | Χρηματιστηριακές εταιρείες | Χρηματοδότηση Επιχειρήσεων | Leasing | Franchise | Κύπρος |