Μεγάλη αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων
Άρθρο από το Hellenic Business (www.hbnews.gr)
Τρόφιμα με μάρκες σούπερ – μάρκετ, ανώνυμα ενδύματα και σπιτική διασκέδαση είναι το τρίπτυχο για να επιβιώσουν οι Έλληνες από την εφαρμογή του μνημονίου, σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Τα αποτελέσματα της έρευνας σε 1.200 καταναλωτές άνω των 18 ετών , που δημοσιεύει τη Δευτέρα (18/10) η Ελευθεροτυπία, αφορούν τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων από την εφαρμογή του Μνημονίου και μετά που έφερε περικοπές αποδοχών και ανεργία.
Έτσι λοιπόν, έξι στους 10 έχουν “πετσοκόψει” τα έξοδα φαγητού, ψωνίζοντας πολύ φθηνότερα προϊόντα, όπως αυτά των ίδιων των σούπερ – μάρκετ, ενώ και τα delivery φαίνεται πως έχουν χάσει πολύ από τη δυναμική τους.
Πλέον ο κόσμος προτιμά να μαγειρεύει σπίτι του, ειδικά οι εργαζόμενοι που λείπουν πολλές ώρες από το σπίτι έχουν κόψει τα απέξω, αφού σε ποσοστό 75%, κάνουν υπομονή και μέχρι να φτάσουν σπίτι και να μαγειρέψουν κάτι.
Μεγάλη “ζημιά” έχει προκαλέσει το Μνημόνιο και στα επώνυμα ρούχα, αφού στρεφόμαστε πια στα φθηνά “ανώνυμα”, αφήνοντας τις μάρκες κατά μέρος.
Το εντυπωσιακό είναι ότι τη μεγαλύτερη “θυσία” κάνουν οι γυναίκες αφού έξι στις 10 υποστηρίζουν ότι μπορεί να τους συγκινεί μια πανάκριβη μάρκα παπουτσιών αλλά οι τσέπες παραμένουν άδειες.
Πάντως, το μνημόνιο μας έχει φέρει πιο κοντά, αφού τα επιτραπέζια έχουν την τιμητική τους.
Πλέον, το σπίτι φαντάζει ιδανικός χώρος διασκέδασης, αφού σχεδόν 8 στους 10 (77%) το προτιμά από το να ξοδέψει 20 ευρώ είσοδο (χωρίς ποτό) σε νυχτερινά μαγαζιά.
Η χαρά του καρδιολόγου έχει γίνει η εφαρμογή του Μνημονίου, αφού οι πολίτες πλέον έχουν αποφασίσει να χρησιμοποιήσουν τα κάτω άκρα τους μετά από πολλά χρόνια και να μετακινούνται περπατώντας.
Η ακριβή τιμή του πετρελαίου και τα περιορισμένα έσοδα “ανάγκασαν” σχεδόν τους μισούς να χρησιμοποιήσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς ή να περπατήσουν μέχρι τον προορισμό τους, αφήνοντας το ΙΧ στο γκαράζ για όποτε βγούμε από αυτήν την ιστορία.
Green Interactive Media : Κατασκευή Ιστοσελίδων, site, NewsPortals, e-shops, Ειδικές εφαρμογές, διαφήμιση και προβολή στο διαδίκτυο. www.greeninteractive.gr
- Νέου τύπου αντικειμενικά κριτήρια διαβίωσης
- Σαχινίδης: “Λουκέτο σε εκατοντάδες δημοσίους φορείς το 2011″
- Τι κοινό έχουν Κωστόπουλος- Στικούδη;
- Καθησυχαστικός για την ευρωπαϊκή οικονομία ο Ρομπέι
- Ε,ε,έρχεται!
- Κίνα: Θρήνος για τα θύματα της τραγωδίας
- Εργασίες για την επισκευή του «COLOSSUS»
- Νέα Ζηλανδία: Αγωνία για τους παγιδευμένους μεταλλωρύχους
- Επείγουσα μεταφορά ασθενούς
- Ινδονησία: Πάνω από 300 νεκροί από τις εκρήξεις του ηφαιστείου Μεράπι
- Παραμένουν ψηλά οι ζημιές στους εναλλακτικούς
- Η αγορά των «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων ή smartphones
- Στο στόχαστρο της εφορίας οι επιχειρηματικές αμοιβές
- Η Fraport θέλει το "Ελευθέριος Βενιζέλος"!
- Πτώση 16% στην κατανάλωση καυσίμων
- Καταργήσεις και συγχωνεύσεις ζημιογόνων δημόσιων οργανισμών
- Οι 17 δημόσιες επιχειρήσεις που θα γίνουν απολύσεις
Αεροπορικές Εταιρείες | Ακίνητη Περιουσία | Ασφαλιστικές Εταιρείες | Βιομηχανία Τροφίμων | Διαδίκτυο | Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Είδη Προσωπικής Φροντίδας | Ελεγκτικές & Λογιστικές Εταιρείες | Εμπορικά Οχήματα & Φορτηγά | Εμπορικές Εκθέσεις | Εμπόριο | Ενοικιάσεις Μεταφορικών Μέσων | Εξοπλισμός & Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιών | Έπιπλα | Επιχειρηματική Δραστηριότητα στα Βαλκάνια | Εταιρείες επενδύσεων | Ηλεκτρονικό εμπόριο | Ιατρικές Υπηρεσίες | Ιδιωτική Εκπαίδευση | Κατασκευές | Μεσίτες Ασφαλίσεων | Μεταφορές | Μη Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Ξενοδοχεία | Οικοδομικά Υλικά & Εξαρτήματα | Οργάνωση Εκθέσεων & Συνεδρίων | Οχήματα & Ανταλλακτικά | Παιχνίδια | Ρουχισμός, Υποδήματα & Αξεσουάρ | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών | Ταξίδια & Τουρισμός | Τεχνολογία | Τράπεζες | Τύπος | Τυχερά Παιχνίδια | Υπηρεσίες Αναψυχής | Υπηρεσίες Μεταφορών | Υπηρεσίες Παράδοσης & Διανομής | Φαρμακοβιομηχανίες & Βιοτεχνολογία | Χρηματιστηριακές εταιρείες | Χρηματοδότηση Επιχειρήσεων | Leasing | Franchise | Κύπρος |