Αρχική | Επιχειρήσεις | Μεγάλη αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων

Μεγάλη αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Μεγάλη αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων

Τρόφιμα με μάρκες σούπερ – μάρκετ, ανώνυμα ενδύματα και σπιτική διασκέδαση είναι το τρίπτυχο για να επιβιώσουν οι Έλληνες από την εφαρμογή του μνημονίου, σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Τα αποτελέσματα της έρευνας σε 1.200 καταναλωτές άνω των 18 ετών , που δημοσιεύει τη Δευτέρα (18/10) η Ελευθεροτυπία, αφορούν τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων από την εφαρμογή του Μνημονίου και μετά που έφερε περικοπές αποδοχών και ανεργία.

Έτσι λοιπόν, έξι στους 10 έχουν “πετσοκόψει” τα έξοδα φαγητού, ψωνίζοντας πολύ φθηνότερα προϊόντα, όπως αυτά των ίδιων των σούπερ – μάρκετ, ενώ και τα delivery φαίνεται πως έχουν χάσει πολύ από τη δυναμική τους.

Πλέον ο κόσμος προτιμά να μαγειρεύει σπίτι του, ειδικά οι εργαζόμενοι που λείπουν πολλές ώρες από το σπίτι έχουν κόψει τα απέξω, αφού σε ποσοστό 75%, κάνουν υπομονή και μέχρι να φτάσουν σπίτι και να μαγειρέψουν κάτι.

Μεγάλη “ζημιά” έχει προκαλέσει το Μνημόνιο και στα επώνυμα ρούχα, αφού στρεφόμαστε πια στα φθηνά “ανώνυμα”, αφήνοντας τις μάρκες κατά μέρος.

Το εντυπωσιακό είναι ότι τη μεγαλύτερη “θυσία” κάνουν οι γυναίκες αφού έξι στις 10 υποστηρίζουν ότι μπορεί να τους συγκινεί μια πανάκριβη μάρκα παπουτσιών αλλά οι τσέπες παραμένουν άδειες.

Πάντως, το μνημόνιο μας έχει φέρει πιο κοντά, αφού τα επιτραπέζια έχουν την τιμητική τους.

Πλέον, το σπίτι φαντάζει ιδανικός χώρος διασκέδασης, αφού σχεδόν 8 στους 10 (77%) το προτιμά από το να ξοδέψει 20 ευρώ είσοδο (χωρίς ποτό) σε νυχτερινά μαγαζιά.

Η χαρά του καρδιολόγου έχει γίνει η εφαρμογή του Μνημονίου, αφού οι πολίτες πλέον έχουν αποφασίσει να χρησιμοποιήσουν τα κάτω άκρα τους μετά από πολλά χρόνια και να μετακινούνται περπατώντας.

Η ακριβή τιμή του πετρελαίου και τα περιορισμένα έσοδα “ανάγκασαν” σχεδόν τους μισούς να χρησιμοποιήσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς ή να περπατήσουν μέχρι τον προορισμό τους, αφήνοντας το ΙΧ στο γκαράζ για όποτε βγούμε από αυτήν την ιστορία.









Αεροπορικές Εταιρείες | Ακίνητη Περιουσία | Ασφαλιστικές Εταιρείες | Βιομηχανία Τροφίμων | Διαδίκτυο | Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Είδη Προσωπικής Φροντίδας | Ελεγκτικές & Λογιστικές Εταιρείες | Εμπορικά Οχήματα & Φορτηγά | Εμπορικές Εκθέσεις | Εμπόριο | Ενοικιάσεις Μεταφορικών Μέσων | Εξοπλισμός & Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιών | Έπιπλα | Επιχειρηματική Δραστηριότητα στα Βαλκάνια | Εταιρείες επενδύσεων | Ηλεκτρονικό εμπόριο | Ιατρικές Υπηρεσίες | Ιδιωτική Εκπαίδευση | Κατασκευές | Μεσίτες Ασφαλίσεων | Μεταφορές | Μη Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Ξενοδοχεία | Οικοδομικά Υλικά & Εξαρτήματα | Οργάνωση Εκθέσεων & Συνεδρίων | Οχήματα & Ανταλλακτικά | Παιχνίδια | Ρουχισμός, Υποδήματα & Αξεσουάρ | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών | Ταξίδια & Τουρισμός | Τεχνολογία | Τράπεζες | Τύπος | Τυχερά Παιχνίδια | Υπηρεσίες Αναψυχής | Υπηρεσίες Μεταφορών | Υπηρεσίες Παράδοσης & Διανομής | Φαρμακοβιομηχανίες & Βιοτεχνολογία | Χρηματιστηριακές εταιρείες | Χρηματοδότηση Επιχειρήσεων | Leasing | Franchise | Κύπρος |


Μοιραστείτε αυτό το άρθρο: Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο del.icio.us Πρόσθεσέτο στο Digg Πρόσθεσέτο στο δικό σου Google! Πρόσθεσέτο στο Yahoo MyWeb Περισσότερα Social Bookmarks ...

Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
0


Jetway Aviation : Ναυλώσεις αεροσκαφών, ελικοπτέρων, πτήσεις charter, Business Jet, Air Taxi. www.jetway.gr

Green Interactive Media : Κατασκευή Ιστοσελίδων, site, NewsPortals, e-shops, Ειδικές εφαρμογές, διαφήμιση και προβολή στο διαδίκτυο. www.greeninteractive.gr


Οδηγός Επιχειρήσεων

  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text



Λέξεις κλειδιά
Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά για αυτό το άρθρο
Ακολουθήστε το hbnews.gr