Αρχική | Επιχειρήσεις | Μεταφορές | Στην τρόικα το νομοσχέδιο για την εξυγίανση του ΟΣΕ

Στην τρόικα το νομοσχέδιο για την εξυγίανση του ΟΣΕ

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Στην τρόικα το νομοσχέδιο για την εξυγίανση του ΟΣΕ

Όπως ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δ. Ρέππας, μετά τη διυπουργική σύσκεψη για τα μεγάλα έργα. το νομοσχέδιο για την εξυγίανση του ΟΣΕ έχει σταλεί στην τρόικα

Πρόσθεσε ότι το υπουργείο αναμένει τις τελικές παρατηρήσεις της Ε.Ε. προκειμένου το νομοσχέδιο να γίνει νόμος και να αρχίσει να εφαρμόζεται, ώστε να τεθεί τέρμα στο τεράστιο έλλειμμα του ΟΣΕ, ο ο- ποίος, όπως είπε, έχει εξελιχθεί σε ένα φορέα που, αντί να προσφέρει κοινωνικό έρ- γο και μόνο, γίνεται μια αντικοινωνική μηχανή όταν παράγει τέτοιο έλλειμμα.

Σημειώνεται ότι το Δημόσιο θα αναλάβει χρέη του οργανισμού άνω των 10 δισ. ευρώ, ενώ το νομοσχέδιο προβλέπει την πώληση του 49% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ιδιώτη, τη διακοπή των ζημιογόνων γραμμών του ΟΣΕ, τον επανασχεδιασμό δρομολογίων αλλά και την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του οργανισμού, η αξία της οποίας ξεπερνά τα 4 δισ. ευρώ.
Σε ότι αφορά το εργασιακό καθεστώς, ο κ. Ρέππας επανέλαβε ότι από την πλευρά της κυβέρνησης δεν είναι παραδεκτή μια ρύθμιση η οποία θα προβλέπει απολύσεις.

Όμως και οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ πρέπει να αντιληφθούν ότι κάτι θα χάσουν από τα κεκτημένα, όπως όλοι χάσαμε κάτι αυτή την περίοδο.
Πρέπει να σημειωθεί ότι εκτενές ρεπορτάζ για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο ΟΣΕ παρουσιάζουν και οι «New York Times», κάνοντας λόγο για έναν υ- περχρεωμένο οργανισμό, όπου πολλοί ο- δηγοί παίρνουν παχυλές αμοιβές για να οδηγούν άδεια τρένα σε απαρχαιωμένα δίκτυα, αλλά και εκτιμώντας ότι τα σχέδια της κυβέρνησης να πουλήσει το 49% της εταιρείας είναι μάλλον αισιόδοξα.

Στο ρεπορτάζ φιλοξενείται και δήλωση του πρώην υπουργού Μεταφορών Κ. Χατζηδάκη, ο οποίος αναφέρει ότι «όταν ήμουν υπουργός, είπα ότι δεν θα ιδιωτικοποιούσα τον ΟΣΕ γιατί ήξερα πως δεν θα μπορούσα να βρω έναν επενδυτή τόσο χαζό, ώστε να επενδύσει σε μια εταιρεία με τόσο μεγάλο χρέος».








Αεροπορικές Εταιρείες | Ακίνητη Περιουσία | Ασφαλιστικές Εταιρείες | Βιομηχανία Τροφίμων | Διαδίκτυο | Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Είδη Προσωπικής Φροντίδας | Ελεγκτικές & Λογιστικές Εταιρείες | Εμπορικά Οχήματα & Φορτηγά | Εμπορικές Εκθέσεις | Εμπόριο | Ενοικιάσεις Μεταφορικών Μέσων | Εξοπλισμός & Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιών | Έπιπλα | Επιχειρηματική Δραστηριότητα στα Βαλκάνια | Εταιρείες επενδύσεων | Ηλεκτρονικό εμπόριο | Ιατρικές Υπηρεσίες | Ιδιωτική Εκπαίδευση | Κατασκευές | Μεσίτες Ασφαλίσεων | Μεταφορές | Μη Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Ξενοδοχεία | Οικοδομικά Υλικά & Εξαρτήματα | Οργάνωση Εκθέσεων & Συνεδρίων | Οχήματα & Ανταλλακτικά | Παιχνίδια | Ρουχισμός, Υποδήματα & Αξεσουάρ | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών | Ταξίδια & Τουρισμός | Τεχνολογία | Τράπεζες | Τύπος | Τυχερά Παιχνίδια | Υπηρεσίες Αναψυχής | Υπηρεσίες Μεταφορών | Υπηρεσίες Παράδοσης & Διανομής | Φαρμακοβιομηχανίες & Βιοτεχνολογία | Χρηματιστηριακές εταιρείες | Χρηματοδότηση Επιχειρήσεων | Leasing | Franchise | Κύπρος |


Μοιραστείτε αυτό το άρθρο: Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο del.icio.us Πρόσθεσέτο στο Digg Πρόσθεσέτο στο δικό σου Google! Πρόσθεσέτο στο Yahoo MyWeb Περισσότερα Social Bookmarks ...

Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
0
Οδηγός Επιχειρήσεων

  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text



Λέξεις κλειδιά
Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά για αυτό το άρθρο
Ακολουθήστε το hbnews.gr