Αρχική | Οικονομία | Ένας στους δύο θα αγοράσει αεροπορικά εισιτήρια μέσω ίντερνετ

Ένας στους δύο θα αγοράσει αεροπορικά εισιτήρια μέσω ίντερνετ

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Ένας στους δύο θα αγοράσει αεροπορικά εισιτήρια μέσω ίντερνετ

Η πρόσφατη διαδικτυακή έρευνα της Nielsen Company για τις Online αγορές, που διεξήχθη τον Μάρτιο του 2010 και στην οποία συμμετείχαν πάνω από 27.000 πολίτες από 55 χώρες της Ευρώπης, της Ασίας, της Ωκεανίας, της Αμερικής και της Μέσης Ανατολής, έδειξε ότι τελικά το Διαδίκτυο έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την καθημερινότητά μας και έχει αλλάξει σημαντικά τον τρόπο που μπορούμε να κάνουμε τις αγορέσ μας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας όσο και αν τα παραδοσιακά καταστήματα διατηρούν τη γοητεία τους, οι online αγορές προσφέρουν μία ασύγκριτη ευκολία που φαίνεται να προσελκύει ολοένα και περισσότερους καταναλωτές. Η πλειοψηφία των χρηστών του Internet παγκοσμίως σκοπεύει να κάνει κάποια online αγορά στο επόμενο διάστημα, με τα βιβλία (44%), τα ρούχα (36%) και τα αεροπορικά εισιτήρια (32%) να καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις στην πρόθεση αγοράς διεθνώς.

Στην Ελλάδα την πρώτη θέση κατέχουν τα αεροπορικά εισιτήρια, καθώς ένας στους δύο Έλληνες (51%) δηλώνει πως σκοπεύει να αγοράσει online κάποιο εισιτήριο μέσα στους ερχόμενους έξι μήνες. Στις επόμενες θέσεις ακολουθούν οι κρατήσεις ξενοδοχείων (με 35%), τα βιβλία (με 33%), ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός (με 32%) και τα εισιτήρια συναυλιών/ παραστάσεων (με 29%). Συνολικά οκτώ στους δέκα Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου, δήλωσαν πως σκοπεύουν να κάνουν κάποια online αγορά στο επόμενο εξάμηνο.

Παγκοσμίως, το 34% των καταναλωτών (ένας στους τρεις) δήλωσε πως κάνει τις online αγορές του από σελίδες καταστημάτων που υπάρχουν μόνο στο Διαδίκτυο (π.χ Amazon), ενώ στην Ελλάδα αυτό το ποσοστό μειώνεται στο 21%, καθώς η πλειοψηφία των Ελλήνων (39%) φαίνεται να προτιμάει περισσότερο τα καταστήματα που διαθέτουν και υπαρκτά κτίρια. Συνολικά, μόλις το 16% των παγκόσμιων χρηστών του Διαδικτύου και το 13% των Ελλήνων δήλωσε πως δεν έχει κάνει κάποια online αγορά στο παρελθόν.

Όμως, δεν ισχύει το ίδιο για όλες τις περιοχές του πλανήτη, καθώς στην Αφρική και τη Μέση Ανατολή το 46% των ερωτώμενων δήλωσε πως δεν έχει κάνει ποτέ κάποια online αγορά. Επιπλέον, το 73% παγκοσμίως καταναλώνει σε ψώνια του Διαδικτύου κάτω από το 10% των μηνιαίων χρημάτων που ξοδεύει συνολικά. Στην Ελλάδα μάλιστα αυτό το ποσοστό είναι ακόμα υψηλότερο και φτάνει στο 86%.

“Τα στοιχεία από τη διείσδυση των online αγορών και του ποσοστού των χρημάτων που πηγαίνουν σε αυτές, μας δείχνουν πως τα ψώνια μέσω Διαδικτύου προσελκύουν πλέον ικανοποιητικό αριθμό καταναλωτών, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, όμως τα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης είναι ακόμα μεγάλα, προσφέροντας σημαντικές ευκαιρίες σε διεθνείς και τοπικές επιχειρήσεις”, δήλωσε η Ματίνα Μπάδα, Διευθύνουσα Σύμβουλος Nielsen Ελλάδας.

Οι γνώμες μετράνε

Ένα από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το Διαδίκτυο είναι η δυνατότητα να διαβάσει ένας καταναλωτής κριτικές από ειδικούς ή προηγούμενους αγοραστές ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας. Ειδικά για κάποιες κατηγορίες προϊόντων η γνώμες που είναι αναρτημένες στο Διαδίκτυο αποκτούν ιδιαίτερη σημασία. Το 57% των χρηστών του Διαδικτύου παγκοσμίως δήλωσε πως θεωρεί σημαντικές τις online κριτικές όταν είναι να αγοράσει κάποια ηλεκτρονική συσκευή και ακολούθησαν οι κατηγορίες του αυτοκινήτου και του Software με 38% και 28% αντίστοιχα.

Οι Έλληνες δίνουν και αυτή μεγάλη σημασία στις online κριτικές όταν φτάνει η ώρα να αγοράσουν κάποια ηλεκτρονική συσκευή, με το συντριπτικό μάλιστα ποσοστό του 70%. Ακολουθούν οι τηλεπικοινωνίες με 57%, που είναι το μεγαλύτερο ποσοστό στην Ευρώπη και το Software με 43%. Επιπλέον ένας στους τρεις Ευρωπαίους συνολικά και ένας στους τέσσερις Έλληνες, δηλώνει πως χρησιμοποιεί τα social media (blogs, facebook, twitter κτλ) για να πάρει τις σωστές αγοραστικές αποφάσεις. Τέλος, το 41% παγκοσμίως και το 44% στην Ελλάδα τονίζει πως είναι πιο πιθανό να ανεβάσει κάποια αρνητική παρά θετική κριτική στα social media, δημιουργώντας έναν επιπλέον πονοκέφαλο στις επιχειρήσεις που καλούνται να προσαρμοστούν στο νέο ψηφιακό περιβάλλον.

Φθηνά αεροπορικά εισιτήρια για όλες τις αεροπορικές εταιρίες  

 








Αεροπορικές Εταιρείες | Ακίνητη Περιουσία | Ασφαλιστικές Εταιρείες | Βιομηχανία Τροφίμων | Διαδίκτυο | Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Είδη Προσωπικής Φροντίδας | Ελεγκτικές & Λογιστικές Εταιρείες | Εμπορικά Οχήματα & Φορτηγά | Εμπορικές Εκθέσεις | Εμπόριο | Ενοικιάσεις Μεταφορικών Μέσων | Εξοπλισμός & Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιών | Έπιπλα | Επιχειρηματική Δραστηριότητα στα Βαλκάνια | Εταιρείες επενδύσεων | Ηλεκτρονικό εμπόριο | Ιατρικές Υπηρεσίες | Ιδιωτική Εκπαίδευση | Κατασκευές | Μεσίτες Ασφαλίσεων | Μεταφορές | Μη Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Ξενοδοχεία | Οικοδομικά Υλικά & Εξαρτήματα | Οργάνωση Εκθέσεων & Συνεδρίων | Οχήματα & Ανταλλακτικά | Παιχνίδια | Ρουχισμός, Υποδήματα & Αξεσουάρ | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών | Ταξίδια & Τουρισμός | Τεχνολογία | Τράπεζες | Τύπος | Τυχερά Παιχνίδια | Υπηρεσίες Αναψυχής | Υπηρεσίες Μεταφορών | Υπηρεσίες Παράδοσης & Διανομής | Φαρμακοβιομηχανίες & Βιοτεχνολογία | Χρηματιστηριακές εταιρείες | Χρηματοδότηση Επιχειρήσεων | Leasing | Franchise | Κύπρος |


Μοιραστείτε αυτό το άρθρο: Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο del.icio.us Πρόσθεσέτο στο Digg Πρόσθεσέτο στο δικό σου Google! Πρόσθεσέτο στο Yahoo MyWeb Περισσότερα Social Bookmarks ...

Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
0
Οδηγός Επιχειρήσεων

  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text



Λέξεις κλειδιά
Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά για αυτό το άρθρο
Ακολουθήστε το hbnews.gr