Η έρευνα Ακροαματικότητας Ραδιοφώνου της FOCUS BARI
Άρθρο από το Hellenic Business (www.hbnews.gr)
Στα πρόσφατα δυσφημιστικά δημοσιεύματα από blogs σχετικά με την Έρευνα Ακροαματικότητας Ραδιοφώνου που διεξάγει η εταιρεία FOCUS BARI για την περιοχή Αττικής για λογαριασμό της Α.Ε.Μ.Α.Ρ., αλλά και στις προσωπικές επιθέσεις που δέχεται, απάντησε η πρόεδρος της Εταιρείας Ξένια Κούρτουγλου.
Όπως επισημαίνει η κα Κούρτουγλου :
"Με αφορμή τις επιθέσεις θα ήθελα να διευκρινίσω τα ακόλουθα:
Η ΕΡΕΥΝΑ ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ Α.Ε.Μ.Α.Ρ.-FOCUS BARI
Τον Δεκέμβριο του 2005, διενεργήθηκε ανοικτός διαγωνισμός από την Α.Ε.Μ.Α.Ρ. (Αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία που δημιουργήθηκε από την ΕΙΙΡΑ* κατά 75% και την ΕΔΕΕ** κατά 25%) για την έρευνα ακροαματικότητας ραδιοφώνου Αττικής, στον οποίο η Focus Bari ανακηρύχθηκε νικήτρια, μέσα από ενδελεχή αξιολόγηση 11μελούς επιτροπής εκπροσώπησης της πλειονότητας των Ραδιοσταθμών Αττικής, των Διαφημιστικών Εταιρειών και της ΕΡΑ.
Από τον Ιανουάριο του 2006, η Focus Bari έχει ως ανάδοχος την κύρια ευθύνη υλοποίησης του πιο πάνω έργου, ενώ η Α.Ε.Μ.Α.Ρ. έχει την ευθύνη:
Α) Του καθορισμού και επανακαθορισμού των προδιαγραφών της έρευνας
Β) Των κανονισμών λειτουργίας, επικοινωνίας και συνεργασίας των ραδιοσταθμών με την Focus Bari
Γ) Της επίβλεψης και ελέγχου της έρευνας σε καθημερινή βάση, καθώς επίσης και της πορείας και ανάπτυξης του έργου
Δ) Της παρακολούθησης, εξέλιξης και αξιοποίησης της έρευνας και των δεδομένων της υπέρ του Ραδιοφώνου
Κατά συνέπεια, όποιος επιθυμεί να καταγγείλει ή να απευθύνει οποιοδήποτε ερώτημα σχετικά με τις προδιαγραφές και τους κανονισμούς λειτουργίας της έρευνας, μπορεί να απευθύνεται στην Α.Ε.Μ.Α.Ρ., για ένα έργο, που—μεταξύ άλλων—έχει τύχει συγχαρητηρίων για την διαφάνειά του από εξειδικευμένους φορείς του εξωτερικού (European Media Research Organizations)
ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Α.Ε.Μ.Α.Ρ.
Η Επιτροπή Παρακολούθησης και Παραλαβής της Α.Ε.Μ.Α.Ρ. (ΕΠΠ), η οποία σήμερα αποτελείται από 19 στελέχη ραδιοφωνικών σταθμών που εκπροσωπούν το σύνολο της ραδιοφωνικής αγοράς της Αττικής, 3 στελέχη διαφημιστικών εταιριών, τον πρόεδρο του Δ.Σ. της Α.Ε.Μ.Α.Ρ. και τον τεχνικό σύμβουλο της Α.Ε.Μ.Α.Ρ., είναι η μόνη αρμόδια για τον έλεγχο, παρακολούθηση και παραλαβή του έργου.
Η FOCUS BARI διασφαλίζει στα μέλη της Επιτροπής Παρακολούθησης-Παραλαβής της Α.Ε.Μ.Α.Ρ. απρόσκοπτη πρόσβαση στους χώρους που υλοποιείται το έργο και οι επισήμως διορισμένοι από την Α.Ε.Μ.Α.Ρ. ελεγκτές παρακολουθούν την έρευνα σε καθημερινή βάση την ώρα της διεξαγωγής της, επί 46 εβδομάδες τον χρόνο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
* Ένωση Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοσταθμών Αττικής
**Ένωση Διαφημιστικών Εταιρειών Ελλάδας
Παράλληλα, τόσο οι ελεγκτές, όσο και τα μέλη της ΕΠΠ έχουν δικαίωμα πρόσβασης σε όλα ανεξαιρέτως τα σχετιζόμενα με το έργο αρχεία και στοιχεία καθώς και στους σχετιζόμενους με το έργο χώρους της FOCUS BARI ως απαιτείται για την απρόσκοπτη επιτέλεση του έργου τους, ανά πάσα στιγμή και χωρίς προειδοποίηση.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ BARI FOCUS
Από το 1988, η Focus επένδυσε με δική της πρωτοβουλία στον εξειδικευμένο χώρο των μετρήσεων ακροαματικότητας Ραδιοφώνου, βασιζόμενη σε διεθνώς αναγνωρισμένες τεχνικές και μεθοδολογίες, και με συμμετοχή των ραδιοσταθμών κάθε περιοχής που καλύπτει η μέτρηση, τόσο στον σχεδιασμό, όσο και στην υλοποίηση της έρευνας καθ’ όλα της τα στάδια.
Έκτοτε για όλες τις περιοχές (Θεσσαλονίκη, περιφερειακοί νομοί), και έως τον Δεκέμβριο του 2005 (προ Α.Ε.Μ.Α.Ρ. για την περιοχή της Αττικής) η Έρευνα Ακροαματικότητας Bari της Focus, αποτέλεσε και αποτελεί την κοινής αποδοχής «έρευνα-νόμισμα» της ελληνικής αγοράς κατά τα διεθνή πρότυπα, με συνδρομητές σε ετήσια βάση τους Ραδιοσταθμούς κάθε καλυπτόμενης περιοχής, καθώς επίσης και τις διαφημιστικές εταιρείες/media specialists.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ FOCUS BARI
Ως εταιρεία που διεξάγει έρευνες μέτρησης των ΜΜΕ είναι εγγεγραμμένη από το 1997 στο Μητρώο Επιχειρήσεων Ερευνών Ραδιοτηλεοπτικής αγοράς για λογαριασμό του Δημοσίου με την υπ’ αριθμ.25965/Ε/19.12.1997 απόφαση του Υπουργού Τύπου και ΜΜΕ (βάσει του Ν.2328/1995). Επίσης είναι εγγεγραμμένη στο Μητρώο Ελέγχου Διαφάνειας του ΕΣΡ (βάσει του άρθρου 6 του Π.Δ. 310/96 με αριθμό μητρώου 43), καθώς επίσης και στο Μητρώο Φορέων και Επιχειρήσεων Δημοσκοπήσεων που τηρείται στο Τμήμα Ελέγχου και Διαφάνειας του ΕΣΡ με αριθμό μητρώου 15 (ονομαστική μετοχική σύνθεση-βάσει του Ν.3603/2007).
Όπως γνωρίζετε, στα 22 χρόνια λειτουργίας της η Focus Bari έχει καταξιωθεί τόσο στον χώρο των ερευνών ΜΜΕ, όσο και στον χώρο των εμπορικών ερευνών αγοράς, και έχει λάβει πολλαπλές διακρίσεις για το έργο της στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με πιο πρόσφατη την διάκριση Corporate Superbrands 2010. Και επειδή όλα τα πρόσφατα δυσφημιστικά δημοσιεύματα ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα, αλλά θίγουν εμένα προσωπικά, την εταιρεία, τους εργαζόμενούς της και όλους τους συνεργάτες και πελάτες μας, επιφυλασσόμαστε για την άσκηση παντός νομίμου δικαιώματός μας".
- Σε απολογία ο διευθυντής του πολιτικού γραφείου του Κ. Καραμανλή
- Κ. Αϊβαλιώτης:«Άλλο Πολιτική Άνοιξη κι άλλο Νέα Δημοκρατία»
- Βαριά τα πρόστιμα για νόθευση στα καύσιμα
- «Έφθασε ο καιρός για τη μείωση των ελλειμμάτων»
- Σαμαράς: «Περιπλανώμενος ταξιδιώτης ο πρωθυπουργός»
- Οι συντάκτες της «Monde» ψήφισαν για τον νέο ιδιοκτήτη
- ΝΔ: Παρασκηνιακή μάχη για την θέση του γραμματέα του κόμματος
- Στο γηροκομείο ο Ανδρέας Μπάρκουλης
- Οι σημαντικές αλλαγές στο νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο
- Συνέδριο ΝΔ: Η εναρκτήρια ομιλία του Αντώνη Σαμαρά
- Οι συντάκτες της «Monde» ψήφισαν για τον νέο ιδιοκτήτη
- Η δήθεν διακοπή εκδόσεως των Εspresso, Εspresso Κυριακής
- Ενεκρίθη η δημιουργία «ροζ» ιστότοπων με την κατάληξη «.xxx»
- Απεργία των δημοσιογράφων την Τρίτη 29/6
- Τέλος στις μετρήσεις ακροαματικότητας των ραδιοφωνικών σταθμών
- Νέα απεργία αναμένεται να γίνει την Τρίτη από τους εργαζομένους στα ΜΜΕ
- Η έρευνα Ακροαματικότητας Ραδιοφώνου της FOCUS BARI
Αεροπορικές Εταιρείες | Ακίνητη Περιουσία | Ασφαλιστικές Εταιρείες | Βιομηχανία Τροφίμων | Διαδίκτυο | Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Είδη Προσωπικής Φροντίδας | Ελεγκτικές & Λογιστικές Εταιρείες | Εμπορικά Οχήματα & Φορτηγά | Εμπορικές Εκθέσεις | Εμπόριο | Ενοικιάσεις Μεταφορικών Μέσων | Εξοπλισμός & Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιών | Έπιπλα | Επιχειρηματική Δραστηριότητα στα Βαλκάνια | Εταιρείες επενδύσεων | Ηλεκτρονικό εμπόριο | Ιατρικές Υπηρεσίες | Ιδιωτική Εκπαίδευση | Κατασκευές | Μεσίτες Ασφαλίσεων | Μεταφορές | Μη Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Ξενοδοχεία | Οικοδομικά Υλικά & Εξαρτήματα | Οργάνωση Εκθέσεων & Συνεδρίων | Οχήματα & Ανταλλακτικά | Παιχνίδια | Ρουχισμός, Υποδήματα & Αξεσουάρ | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών | Ταξίδια & Τουρισμός | Τεχνολογία | Τράπεζες | Τύπος | Τυχερά Παιχνίδια | Υπηρεσίες Αναψυχής | Υπηρεσίες Μεταφορών | Υπηρεσίες Παράδοσης & Διανομής | Φαρμακοβιομηχανίες & Βιοτεχνολογία | Χρηματιστηριακές εταιρείες | Χρηματοδότηση Επιχειρήσεων | Leasing | Franchise | Κύπρος |