Πρεμιέρα για την τουριστική καμπάνια «Υou in Greece»
Άρθρο από το Hellenic Business (www.hbnews.gr)
Με όπλο το Διαδίκτυο η Ελλάδα επιχειρεί να επαναπροσεγγίσει επικοινωνιακά τις ξένες αγορές που τροφοδοτούν τον ελληνικό τουρισμό. Στόχος είναι να αλλάξει η αρνητική εικόνα της χώρας στο εξωτερικό, την οποία δημιούργησαν κυρίως η οικονομική κρίση και τα πρόσφατα δραματικά γεγονότα στο κέντρο της Αθήνας.
Στo πλαίσιο της προσπάθειας αυτής, από αύριο θα αρχίσουν να «ανεβαίνουν» στον καινούργιο διαδικτυακό τόπο του ΕΟΤ (www. visitgreece.gr) μικρά βίντεο, υπό τον τίτλο «Υou in Greece», στα οποία πρωταγωνιστούν οι ίδιοι οι τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα. Τη νέα επικοινωνιακή πολιτική για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό παρουσίασε χτες ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος. Μακροπρόθεσμος στόχος μας, όπως είπε ο υπουργός, «είναι η μετάβαση της χώρας από το μοντέλο ήλιος και θάλασσα στην Ελλάδα των εμπειριών και της πολυποικιλότητας».
Με ελάχιστο κόστος
Το «Υou in Greece» είναι μία ενισχυτική συμμετοχική δραστηριότητα για τον ελληνικό τουρισμό, η οποία στηρίζεται στην καταγραφή και διαδικτυακή αναμετάδοση των προσωπικών εμπειριών των επισκεπτών στη χώρα μας. Με ελάχιστο κόστος, τηλεοπτικά συνεργεία της ΕΡΤ καταγράφουν αυθεντικές μαρτυρίες ξένων τουριστών που επισκέπτονται την Αθήνα και τα ελληνικά νησιά, δημιουργώντας ολιγόλεπτα σποτάκια, τα οποία θα «παίζουν» παντού στο Διαδίκτυο.
Οι πρεσβευτές του «Υou in Greece»
Πρεσβευτές της διάδοσης του «Υou in Greece» είναι τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης ΥouΤube, Facebook, Τwitter κ.λπ., ενώ στην αλυσίδα διάδοσής του προστίθενται οι ευρωβουλευτές, τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό, οι πρεσβείες, ο απόδημος ελληνισμός κ.λπ.
Η συγκεκριμένη επικοινωνιακή πρωτοβουλία του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού έρχεται και ως απάντηση στην αρνητική δημοσιότητα που έχει το τελευταίο διάστημα η Ελλάδα, μέσω εικόνων αλλά και αρνητικών δημοσιευμάτων.
Οπως υπογράμμισε ο κ. Γερουλάνος, ο ΕΟΤ προχωρά ήδη σε σταδιακή αποπληρωμή των χρεών στα ξένα μέσα μαζικής ενημέρωσης σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.
Επίσης, άλλο ένα από τα μέτρα που ενεργοποίησε το υπουργείο για την αντιμετώπιση των φαινομένων που πλήττουν την εικόνα του ελληνικού τουρισμού, είναι η εγγύηση των εξόδων παραμονής των επισκεπτών στη χώρα μας (διανυκτέρευση και σίτιση) σε περιπτώσεις για τις οποίες οι επισκέπτες αναγκάζονται να παραμείνουν στη χώρα, όπως για παράδειγμα καμποτάζ, απεργίες, ηφαιστειακή τέφρα κ.ο.κ.
Με στόχο την αναστροφή του αρνητικού κλίματος για την Ελλάδα, έχουν ενταθεί οι επαφές με tour operators, δημοσιογράφους διεθνών μέσων, ξένους ανταποκριτές, προσωπικότητες στο εξωτερικό και πολιτικούς ηγέτες, ενώ έχει ήδη γίνει ειδική πρόσκληση στον Απόδημο Ελληνισμό να στηρίξει τη χώρα επιλέγοντάς τη ως προορισμό διακοπών. Ο κ. Γερουλάνος, αναφερόμενος σε περιστατικά που πλήττουν την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό (απόρροια των γεγονότων στην Ακρόπολη και στο «Ζenith»), επεσήμανε ότι ο κόσμος έχει αρχίσει σιγά σιγά να απαξιώνει τους εμπνευστές τους.
Τα Νέα
- Συγκλονίζει η υπόθεση της δολοφονίας του επιχειρηματία
- Στο εδώλιο 16 για τις «φούσκες» του Χρηματιστηρίου
- Μετατάξεις υπαλλήλων και αυξήσεις εισιτηρίων στον ΟΣΕ
- Μικρές αλλαγές στο Εργασιακό και απειλή εκλογών
- Παράνομη η συλλογή δεδομένων υγείας για μαθητές του Κολλεγίου Αθηνών
- Αγνοείται αεροσκάφος με 11 επιβάτες
- Ο Α. Τσίπρας εμπλέκει τον Πρόεδρο για το διάταγμα των εργασιακών σχέσεων
- Ο Ζιλμπέρτο Σίλβα δεν θεωρεί φαβορί την «Σελεσάο»
- H BP ψάχνει για 50 δισ. δολάρια
- Ιταλία – Νέα Ζηλανδία 1-1
- Πρεμιέρα για την τουριστική καμπάνια «Υou in Greece»
- 10% η πτώση της τουριστικής κίνησης
- ΣΕΤΕ: Υπάρχει ύφεση στον τουρισμό, αλλά δεν είναι καταστροφική
- Έδεσε στο λιμάνι του Πειραιά το Zenith
- Ξενοδοχεία προσφέρουν τιμές μειωμένες ακόμα και πάνω από 50%
- Κορυφαίες οι ελληνικές παραλίες
- Οι τιμές των ξενοδοχείων σε Ευρώπη και Ελλάδα
Αεροπορικές Εταιρείες | Ακίνητη Περιουσία | Ασφαλιστικές Εταιρείες | Βιομηχανία Τροφίμων | Διαδίκτυο | Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Είδη Προσωπικής Φροντίδας | Ελεγκτικές & Λογιστικές Εταιρείες | Εμπορικά Οχήματα & Φορτηγά | Εμπορικές Εκθέσεις | Εμπόριο | Ενοικιάσεις Μεταφορικών Μέσων | Εξοπλισμός & Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιών | Έπιπλα | Επιχειρηματική Δραστηριότητα στα Βαλκάνια | Εταιρείες επενδύσεων | Ηλεκτρονικό εμπόριο | Ιατρικές Υπηρεσίες | Ιδιωτική Εκπαίδευση | Κατασκευές | Μεσίτες Ασφαλίσεων | Μεταφορές | Μη Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Ξενοδοχεία | Οικοδομικά Υλικά & Εξαρτήματα | Οργάνωση Εκθέσεων & Συνεδρίων | Οχήματα & Ανταλλακτικά | Παιχνίδια | Ρουχισμός, Υποδήματα & Αξεσουάρ | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών | Ταξίδια & Τουρισμός | Τεχνολογία | Τράπεζες | Τύπος | Τυχερά Παιχνίδια | Υπηρεσίες Αναψυχής | Υπηρεσίες Μεταφορών | Υπηρεσίες Παράδοσης & Διανομής | Φαρμακοβιομηχανίες & Βιοτεχνολογία | Χρηματιστηριακές εταιρείες | Χρηματοδότηση Επιχειρήσεων | Leasing | Franchise | Κύπρος |