Αρχική | Υγεία | Σε δευτερόλεπτα αποφασίζει ο άνδρας αν θέλει μια γυναίκα

Σε δευτερόλεπτα αποφασίζει ο άνδρας αν θέλει μια γυναίκα

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font

Απειροελάχιστος χρόνος χρειάζεται για έναν άνδρα να καταλάβει αν θέλει μία γυναίκα ή όχι... Και σύμφωνα με έρευνα, υπάρχει λόγος. Σύμφωνα με έρευνα από τα Πανεπιστήμια του Αμστερνταμ στην Ολλανδία και του Κεντ στη Βρετανία, που δημοσιεύει το ΒΗΜΑ, ούτε ο χαρακτήρας, ούτε τα άλλα προσόντα που θα δουν στη συνέχεια οι άνδρες μετά τη γνωριμία, καθορίζει τη γνώμη τους. Είναι αυτό που λέμε, η “πρώτη ματιά”...

Όπως υποστηρίζουν οι επιστήμονες, οι άνδρες δεν είναι “ρηχοί”, απλά είναι “προγραμματισμένοι” με αυτόν τον τρόπο. Δηλαδή, όταν ένας άνδρας βλέπει μια γυναίκα με ελκυστικό πρόσωπο, το ένστικτο της επιβίωσης τον οδηγεί στο να σκεφτεί υποσυνείδητα ότι η γυναίκα αυτή είναι γόνιμη και κατάλληλη για τη διαιώνιση του είδους. Πρώτο “δείγμα” της γονιμότητας για το ένστικτο, θεωρείται η ομορφιά του προσώπου.

Για το λόγο αυτό μάλιστα, το μάτι τους “παίζει” περισσότερο από αυτό των γυναικών. Γιατί αναζητούν συνεχώς θηλυκά με καλά χαρακτηριστικά, προς... διαιώνιση του είδους.

Από την άλλη πλευρά, οι γυναίκες χρειάζονται έναν σύντροφο που θα προστατεύσει την ίδια και τα παιδιά τους, προσόντα που θέλουν παραπάνω ψάξιμο. Για το λόγο αυτό, χρειάζονται περισσότερο χρόνο προκειμένου να ξεκαθαρίσουν τα συναισθήματά τους για έναν άνδρα, αφού είναι πιο αναλυτικές και “ζυγίζουν” τα υπέρ και τα κατά του.

Υποσυνείδητα οι γυναίκες σκέφτονται κυρίως αν θα είναι ένας πιστός σύντροφος που θα τους παρέχει τα απαραίτητα- και η συγκεκριμένη διεργασία είναι αυτόματη και γίνεται στο πλαίσιο του ενστίκτου επιβίωσης.








Αεροπορικές Εταιρείες | Ακίνητη Περιουσία | Ασφαλιστικές Εταιρείες | Βιομηχανία Τροφίμων | Διαδίκτυο | Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Είδη Προσωπικής Φροντίδας | Ελεγκτικές & Λογιστικές Εταιρείες | Εμπορικά Οχήματα & Φορτηγά | Εμπορικές Εκθέσεις | Εμπόριο | Ενοικιάσεις Μεταφορικών Μέσων | Εξοπλισμός & Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιών | Έπιπλα | Επιχειρηματική Δραστηριότητα στα Βαλκάνια | Εταιρείες επενδύσεων | Ηλεκτρονικό εμπόριο | Ιατρικές Υπηρεσίες | Ιδιωτική Εκπαίδευση | Κατασκευές | Μεσίτες Ασφαλίσεων | Μεταφορές | Μη Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Ξενοδοχεία | Οικοδομικά Υλικά & Εξαρτήματα | Οργάνωση Εκθέσεων & Συνεδρίων | Οχήματα & Ανταλλακτικά | Παιχνίδια | Ρουχισμός, Υποδήματα & Αξεσουάρ | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών | Ταξίδια & Τουρισμός | Τεχνολογία | Τράπεζες | Τύπος | Τυχερά Παιχνίδια | Υπηρεσίες Αναψυχής | Υπηρεσίες Μεταφορών | Υπηρεσίες Παράδοσης & Διανομής | Φαρμακοβιομηχανίες & Βιοτεχνολογία | Χρηματιστηριακές εταιρείες | Χρηματοδότηση Επιχειρήσεων | Leasing | Franchise | Κύπρος |


Μοιραστείτε αυτό το άρθρο: Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο del.icio.us Πρόσθεσέτο στο Digg Πρόσθεσέτο στο δικό σου Google! Πρόσθεσέτο στο Yahoo MyWeb Περισσότερα Social Bookmarks ...

Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
0
Οδηγός Επιχειρήσεων

  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text



Λέξεις κλειδιά
Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά για αυτό το άρθρο
Ακολουθήστε το hbnews.gr