Αρχική | Τουρισμός | Έρευνα για τον τουρισμό στη Μύκονο

Έρευνα για τον τουρισμό στη Μύκονο

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Έρευνα για τον τουρισμό στη Μύκονο

Το 86,5% φθάνει ο συνολικός μέσος δείκτης ικανοποίησης τουριστών από τις διακοπές τους στη Μύκονο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που διενέργησε για λογαριασμό του Δήμου η εταιρία συμβούλων MTC GROUP σε συνεργασία με το Πολυτεχνείο Κρήτης.

Συγκεκριμένα, οι Έλληνες επισκέπτες του νησιού, που καλύπτουν το 30% των αφίξεων, δηλώνουν ικανοποιημένοι σε ποσοστό 83,5%, δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα στο κριτήριο της διασκέδασης και ψυχαγωγίας και μικρότερη στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος.

Από την άλλη πλευρά, οι αλλοδαποί τουρίστες εμφανίζονται ικανοποιημένοι σε ποσοστό 88% και δίνουν μεγάλη βαρύτητα στο κριτήριο της φυσικής ομορφιάς, του κλίματος και της αίσθησης της χαλάρωσης και σε δεύτερο βαθμό στη διασκέδαση και τη ψυχαγωγία.

Χωριστά, αναλύθηκαν οι ημερήσιοι επισκέπτες μέσω κρουαζιερόπλοιων, που εμφανίζονται ικανοποιημένοι σε ποσοστό 92% και θεωρούν εξ ίσου σημαντικά σχεδόν όλα τα χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος του νησιού, με κυριότερα - όπως δήλωσαν και οι υπόλοιποι αλλοδαποί που έκαναν διακοπές- τις φυσικές ομορφιές, το κλίμα και την αίσθηση της χαλάρωσης.

Άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία της έρευνας που διενεργήθηκε με τη μέθοδο των προσωπικών συνεντεύξεων σε δείγμα 1.000 ατόμων και σε διάρκεια 6 μηνών, είναι: - Οι Έλληνες επισκέπτες αποτελούν την πλειοψηφία των επαναλαμβανόμενων τουριστών.

- Το επίπεδο αφοσίωσης των τουριστών είναι σχετικά υψηλό, αφού το 30% του δείγματος έχει δηλώσει ότι έχει επισκεφθεί ξανά το νησί. Επίσης, το 65% θεωρεί σίγουρο ή πολύ πιθανό να επαναλάβει την επίσκεψη και το 78% δηλώνει πρόθεση να συστήσει τον προορισμό σε συγγενείς και φίλους.

- Η μικρή διάρκεια παραμονής - χαρακτηριστικό όλων των Κυκλάδων - ισχύει και για τη Μύκονο και δεν ξεπερνά, κατά μέσο όρο, τις 4 ημέρες, σε αντίθεση όμως με τη μέση κατά κεφαλή δαπάνη που είναι συγκριτικά υψηλότερη από άλλους προορισμούς, λόγω της προσέλκυσης επισκεπτών μέσου και ανώτερου εισοδηματικού επιπέδου (το 25% δήλωσε ετήσιο οικογενειακό εισόδημα πάνω από 60.000 ευρώ).

- Χαρακτηριστικά των επισκεπτών της Μυκόνου είναι η μεγάλη διασπορά σε επίπεδο ηλικιών και εθνικοτήτων και η χαμηλή εξάρτηση από tour operators. Αρκεί να αναφερθεί ότι κατά τη διάρκεια διενέργειας της έρευνας συγκεντρώθηκαν ερωτηματολόγια από 50 διαφορετικές εθνικότητες από τις οποίες το 50% ανήκε στην ηλικιακή ομάδα 25-40 ετών.

- Οι επισκέπτες της Μυκόνου επιλέγουν να κάνουν διακοπές στο νησί με φίλους, συγγενείς ή ως ζευγάρια και το 14% περίπου με οικογένεια. Η έρευνα καινοτομεί, μετουσιώνοντας τα θεωρητικά συμπεράσματα σε πρακτικές προτάσεις, χρήσιμες για την τακτική προβολής τόσο του προορισμού, συνολικά, όσο και των τουριστικών φορέων του νησιού και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας.

Μέσα από τις προτάσεις αυτές απαντώνται ερωτήματα αναφορικά με τη στρατηγική διαφήμισης και προβολής, που στοχεύει είτε στο ελληνικό ταξιδιωτικό κοινό είτε στις αγορές του εξωτερικού και την βαρύτητα που θα πρέπει να δοθεί σε ορισμένα στοιχεία του προϊόντος ώστε να ενισχυθεί η αξία του μηνύματος στα διάφορα target groups.








Μοιραστείτε αυτό το άρθρο: Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο del.icio.us Πρόσθεσέτο στο Digg Πρόσθεσέτο στο δικό σου Google! Πρόσθεσέτο στο Yahoo MyWeb Περισσότερα Social Bookmarks ...

Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
0

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0 σχολιάστηκε):

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text

Λέξεις κλειδιά
Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά για αυτό το άρθρο
Ακολουθήστε το hbnews.gr