Αρχική | Οικονομία | Ελλάδα | Πτώση η καταναλωτική πίστη στην Ελλάδα

Πτώση η καταναλωτική πίστη στην Ελλάδα

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font

Πτώση κατά 15 μονάδες πραγματοποίησε κατά το τελευταίο εξάμηνο η καταναλωτική πίστη στην Ελλάδα, όπως προκύπτει από την πορεία του σχετικού δείκτη της Nielsen.

Η πτώση αυτή είναι αντιστρόφως ανάλογη ως προς το κλίμα που επικρατεί σε διεθνές επίπεδο, καθώς ο παγκόσμιος δείκτης αυξήθηκε κατά 6 μονάδες, επανερχόμενος στα επίπεδα που είχε πριν ξεσπάσει η διεθνής κρίση.

Σύμφωνα με τη Nielsen, οι Έλληνες παρουσιάζονται ιδιαίτερα απαισιόδοξοι, καθώς το 85% θεωρεί πως η χώρα βρίσκεται σε ύφεση και από αυτούς το συντριπτικό 80% πιστεύει πως αυτό θα συνεχίσει να ισχύει και του χρόνου.

Όπως αναφέρει η ίδια πηγή, η οικονομία αποτελεί τη μεγαλύτερη ανησυχία των Ελλήνων με ποσοστό που είναι το μεγαλύτερο σε όλη την Ευρώπη, ενώ το 39% δηλώνει πως με τα χρήματα που του περισσεύουν ξεπληρώνει δάνεια, πιστωτικές κάρτες και χρέη, όταν το μέσο ευρωπαϊκό ποσοστό είναι μόλις 28%.

Παράλληλα, η συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων φαίνεται να «κόβει» τα περιττά έξοδα από τη διασκέδαση εκτός σπιτιού και ξοδεύει λιγότερα σε νέα ρούχα. Επιπλέον, ένα σημαντικό ποσοστό εξακολουθεί να επιλέγει φθηνότερες καταναλωτικές μάρκες, για να αντεπεξέλθει στην κρίση, επηρεάζοντας πλέον σε βάθος τον κλάδο των εταιρειών και των λιανέμπορων.








Μοιραστείτε αυτό το άρθρο: Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο del.icio.us Πρόσθεσέτο στο Digg Πρόσθεσέτο στο δικό σου Google! Πρόσθεσέτο στο Yahoo MyWeb Περισσότερα Social Bookmarks ...

Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
0
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text

Λέξεις κλειδιά
Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά για αυτό το άρθρο
Ακολουθήστε το hbnews.gr