Γιατί απέτυχαν τα υδροπλάνα στην Ελλάδα
Άρθρο από το Hellenic Business (www.hbnews.gr)
Κράτος-«πυραμίδα», συνδυασμένο με επαιτεία, εξάρτηση και πολιτικούς που χρηματίζονται χαρακτηρίζει την Ελλάδα με άρθρο του στην εφημερίδα «Νational Ρost» του Καναδά ένας επίδοξος επενδυτής, ο οποίος ενεπλάκη κατά το παρελθόν με την ελληνική γραφειοκρατία! Πρόκειται για τον κ. Στίβεν Ερλ, διευθύνοντα σύμβουλο της ΑirSea Lines Ιnternational Canada Ltd., η οποία δρομολόγησε ανεπιτυχώς υδροπλάνα στη χώρα μας.
Στο άρθρο του ο κ. Ερλ μιλάει για την επένδυσή του, εξαιτίας της οποίας είχε «άμεση επαφή με όλους τους υπουργούς της κυβέρνησης, με διοικήσεις τραπεζών, με δημόσιους λειτουργούς, καθώς και με τα μέσα ενημέρωσης» , όπως αναφέρει χαρακτηριστικά. «Γνωρίσαμε τη νοοτροπία της αγοράς εργασίας και τους κανόνες λειτουργίας των επιχειρήσεων. Οπως διαπιστώσαμε, ήμασταν σαν την Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων»!
Ο κ. Ερλ σημειώνει: «Το πρόβλημα με όσα γράφονται για την ελληνική οικονομική κρίση είναι ότι ελάχιστοι από τους γράφοντες έχουν ίδια πείρα από την κατάσταση στη χώρα. Προσωπικά την είχα. Επένδυσα 20 εκατομμύρια ευρώ προκειμένου να συνδεθούν μεταξύ τους τα απομακρυσμένα νησιά. Κατέληξε μάλιστα στο συμπέρασμα, ότι «έπειτα από πολυετή, πολυδάπανη και βαθιά ανάμειξη στην “ελληνική πραγματικότητα” δεν μπορεί να υπάρξει σωτηρία για την Ελλάδα, διότι οι Ελληνες με τις ανεδαφικές πεποιθήσεις και πρακτικές τους δεν μπορούν να προσαρμοστούν σε κανένα σχέδιο διάσωσης».
Και αναφέρθηκε στις αιτίες: «Πρώτον, διότι το πολιτικό και οικονομικό σύστημα είναι σχεδιασμένο για να κάνει τους ξένους επενδυτές να αιμορραγούν. Στην πραγματικότητα το χρέος, οι επιδοτήσεις, τα αναπτυξιακά προγράμματα και η συναίνεση όλων στη διαιώνιση ενός φαύλου συστήματος αποτελούν μέρος του επιχειρηματικού σχεδίου της χώρας. Οι πολιτικοί δεν αντιμετωπίζουν το χρέος ως οφειλή, αλλά ως έσοδο.
Το ελληνικό κράτος δέχεται χρήματα τα οποία δεν μπορεί ούτε προτίθεται να επιστρέψει. Πρόκειται για ένα υβρίδιο σχήματος “πυραμίδας”, επαιτείας και εξάρτησης» σημειώνει χαρακτηριστικά στο συκοφαντικό, το λιγότερο, άρθρο του για τη χώρα μας.
«Σκεφθείτε μόνο αυτό. Θεωρητικά λαμβάνουν χρήματα υποσχόμενοι να υλοποιήσουν συγκεκριμένα μέτρα, να τα αποπληρώσουν με τόκο και να τα διαχειριστούν με σύνεση. Ωστόσο έως σήμερα δημιουργούν νέα χρέη προκειμένου να αποπληρωθούν τα παλιά. Τώρα που δεν υπάρχει κανένας να τους δανείσει το σύστημα καταρρέει. Αυτό ακριβώς είναι το σχήμα της πυραμίδας» τονίζει.
Δεν σταματά όμως σε αυτά. Σημειώνει επίσης ότι χρημάτιζε πολιτικούς. «Οπως έγινε και στη δική μου περίπτωση, τα χρήματα που έφταναν σε χέρια πολιτικών ξοδεύονταν για την εξαγορά ψήφων και για τη δημιουργία μηχανισμών που επέτρεπαν σε κομματάρχες να τα εγκολπώνονται. Είναι σαν τον επαίτη που ζητάει χρήματα και αντί να αγοράσει τροφή τα ξοδεύει σε αλκοόλ... Συνεχίστε έτσι!» μας προτρέπει ειρωνικά.
Καταλήγει δε σε μια πρόταση: «Να αποβληθεί η Ελλάδα από την Ευρωπαϊκή Ενωση.
Για να γλιτώσει η χώρα από τη μόνιμη βλάβη και για να ενισχυθεί η ΕΕ.
(...) Αν η Ευρώπη θέλει ένα ισχυρό ευρώ και μια de facto “εθνική ταυτότητα”, τότε θα πρέπει να δείξει σε τριτοκοσμικές οικονομίες όπως η Ελλάδα ότι οι νόμοι ισχύουν και οι συμπεριφορές αξιολογούνται».
Εξάλλου, πιστεύει ότι για να σωθούμε πρέπει να... μείνουμε μόνοι: «Στην περίπτωση της Ελλάδας, όμως, είτε 60 δισ. είτε 200 δισ. ευρώ δοθούν θα έχουν την ίδια τύχη με τα 20 εκατομμύρια που επενδύσαμε για να βοηθήσουμε αυτή την όμορφη χώρα. Αν θέλετε να σωθεί η Ελλάδα, αφήστε τη μόνη της».
- Εξοικονόμηση ενέργειας στα δημόσια κτίρια
- Διαψεύδουν στην Εθνική τις φήμες εξαγοράς τραπεζών
- Ο ΠΣΑΤ για τη στυγερή δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια
- Συνάντηση Τσίπρα με τους εργαζομένους του ΤΤ
- 500.000.000 οι ενεργοί χρήστες του Facebook
- Στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ο Γ. Παπακωνσταντίνου
- Διόρισε τον εαυτό του ο πρώην υπουργός Αλ. Κοντός
- Ο δικηγόρος του Σωκράτη Γκιόλια υποστήριξε ότι ο πελάτης του δέχονταν απειλές
- Ρύθμιση οφειλών στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
- Ενισχύεται το ευρώ
- Υπερατλαντική πτήση το 787 Dreamliner της Boeing
- Βoeing - Αirbus με νέο ανταγωνιστή
- Φόρος στις αεροπορικές πτήσεις από γερμανικά αεροδρόμια
- Ryanair: Αποζημίωση για δυσφήμηση στον Στέλιο Χατζηιωάννου
- Olympic Air και Aegean Airlines αλλάζουν τις πτήσεις τους
- Qantas: Με Boeing 787 Dreamliner οι πτήσεις προς Ελλάδα
- Η συγχώνευση των αεροπορικών εταιρειών British Airways και Iberia
Αεροπορικές Εταιρείες | Ακίνητη Περιουσία | Ασφαλιστικές Εταιρείες | Βιομηχανία Τροφίμων | Διαδίκτυο | Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Είδη Προσωπικής Φροντίδας | Ελεγκτικές & Λογιστικές Εταιρείες | Εμπορικά Οχήματα & Φορτηγά | Εμπορικές Εκθέσεις | Εμπόριο | Ενοικιάσεις Μεταφορικών Μέσων | Εξοπλισμός & Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιών | Έπιπλα | Επιχειρηματική Δραστηριότητα στα Βαλκάνια | Εταιρείες επενδύσεων | Ηλεκτρονικό εμπόριο | Ιατρικές Υπηρεσίες | Ιδιωτική Εκπαίδευση | Κατασκευές | Μεσίτες Ασφαλίσεων | Μεταφορές | Μη Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Ξενοδοχεία | Οικοδομικά Υλικά & Εξαρτήματα | Οργάνωση Εκθέσεων & Συνεδρίων | Οχήματα & Ανταλλακτικά | Παιχνίδια | Ρουχισμός, Υποδήματα & Αξεσουάρ | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών | Ταξίδια & Τουρισμός | Τεχνολογία | Τράπεζες | Τύπος | Τυχερά Παιχνίδια | Υπηρεσίες Αναψυχής | Υπηρεσίες Μεταφορών | Υπηρεσίες Παράδοσης & Διανομής | Φαρμακοβιομηχανίες & Βιοτεχνολογία | Χρηματιστηριακές εταιρείες | Χρηματοδότηση Επιχειρήσεων | Leasing | Franchise | Κύπρος |