Αρχική | Επιχειρήσεις | Μεταφορές | Αποζημίωση στους επιβάτες που ταλαιπωρήθηκαν από τη τέφρα

Αποζημίωση στους επιβάτες που ταλαιπωρήθηκαν από τη τέφρα

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Αποζημίωση στους επιβάτες που ταλαιπωρήθηκαν από τη τέφρα

Βοήθεια προς τα θύματα της ηφαιστειακής τέφρας, δηλαδή σε επιβάτες που ταλαιπωρήθηκαν πριν από δύο εβδομάδες, αποκλεισμένοι σε αεροδρόμια εξαιτίας ακυρώσεων στις πτήσεις, αναμένεται να δώσει το δίκτυο Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτών, το οποίο δραστηριοποιείται σε όλα τα κράτη μέλη, με την υποστήριξη της Κομισιόν.

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εκδόθηκε χθες, η Επιτροπή παρουσίασε «πρακτικό πακέτο καταγγελίας» που σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τους πληγέντες να ασκήσουν τα δικαιώματα που εγγυάται η ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Το εν λόγω πακέτο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τυποποιημένη επιστολή καταγγελίας, τα στοιχεία επικοινωνίας όλων των αεροπορικών εταιρειών και άλλες πρακτικές συμβουλές, όπως χρήση εξώδικων διαδικασιών επίλυσης των διαφορών με την εταιρεία και τη χρήση διαδικασίας επίλυσης μικροδιαφορών της ΕΕ για απαίτηση οφειλόμενης αποζημίωσης.

Το εν λόγω δίκτυο διαχειρίζεται γύρω στις 60.000 υποθέσεις το χρόνο, ωστόσο, την πρώτη εβδομάδα της κρίσης που προκλήθηκε από την ηφαιστειακή τέφρα ο αριθμός των υποθέσεων που διαχειρίστηκε επταπλασιάστηκε.

Η Κομισιόν αναφέρει ενδεικτικά δύο παραδείγματα από τις χιλιάδες υποθέσεις που ήδη διαχειρίσθηκε το δίκτυο: Ταξιδιώτης με πακέτο διακοπών από το Βέλγιο αποκλείσθηκε με τρία παιδιά σε αεροδρόμιο. Ο πράκτοράς του δεν του πρότεινε εναλλακτική διαδρομή και αρνήθηκε να καλύψει τα έξοδά του.

'Αλλος ταξιδιώτης από Ιρλανδία, με σοβαρό πρόβλημα υγείας, αποκλείσθηκε στη Ρουμανία, χωρίς τα απαραίτητα γι΄ αυτόν φάρμακα, ενώ η αεροπορική εταιρεία αρνήθηκε να του παράσχει προτεραιότητα στην πρώτη διαθέσιμη πτήση, λόγω υπεράριθμων κρατήσεων.

Ο αρμόδιος για τους Καταναλωτές επίτροπος Τζον Ντάλι, απέστειλε μήνυμα τους Ευρωπαίους πολίτες: μην διστάζετε να απαιτείται ό,τι σας ανήκει. Εάν κάποια αεροπορική εταιρεία ή κάποιο ταξιδιωτικό πρακτορείο εξακολουθεί να αγνοεί τα δικαιώματά σας, ζητήστε βοήθεια από το πλησιέστερο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών, επεσήμανε.








Μοιραστείτε αυτό το άρθρο: Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο del.icio.us Πρόσθεσέτο στο Digg Πρόσθεσέτο στο δικό σου Google! Πρόσθεσέτο στο Yahoo MyWeb Περισσότερα Social Bookmarks ...

Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
0

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0 σχολιάστηκε):

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text

Λέξεις κλειδιά
Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά για αυτό το άρθρο
Ακολουθήστε το hbnews.gr