Σε 2-3 εβδομάδες το οριστικό άνοιγμα των Τεμπών
Λίγο πριν το καλοκαίρι αναμένεται να παραδοθεί σε κυκλοφορία το σύνολο του οριζόντιου άξονα της Εγνατίας Οδού, μήκους 670 χιλιομέτρων, από τους Κήπους Έβρου μέχρι την Ηγουμενίτσα, με την ολοκλήρωση και της τελευταίας γέφυρας στο Περιστέρι. Εντός του ιδίου χρονοδιαγράμματος θα τοποθετηθούν σταδιακά και οι πρώτοι σταθμοί διοδίων επί της οδού, αρχής γενομένης από τον Πολύμυλο Κοζάνης.
Παράλληλα, ενδεχομένως και μέσα στο καλοκαίρι, πρόκειται να δημοπρατηθεί η πρώτη φάση του έργου της εξωτερικής περιφερειακής Θεσσαλονίκης, από το ύψος του εργοστασίου της τσιμεντοβιομηχανίας «Τιτάν» μέχρι τα Κωνσταντινουπολίτικα, ενώ για το δεύτερο τμήμα η δημοπράτηση αναμένεται μέσα στο 2011.
Οριστικό άνοιγμα των Τεμπών σε 2-3 εβδομάδες
Εξάλλου, σε δύο-τρεις εβδομάδες πρόκειται να ανοίξει οριστικά η κοιλάδα των Τεμπών, η οποία είναι όμως και σήμερα ασφαλής. Στις παραπάνω ανακοινώσεις προέβη σήμερα ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης, στο περιθώριο της πρώτης συνάντησής του με τη νέα διοίκηση της Εγνατίας Οδού ΑΕ.
Ο υφυπουργός διευκρίνισε ότι η τοποθέτηση των διοδίων επί της Εγνατίας θα ολοκληρωθεί προς το τέλος 2010, ενώ διαβεβαίωσε ότι το αντίτιμό τους θα είναι πολύ χαμηλότερο, σε σχέση με άλλους αυτοκινητοδρόμους.
Υπενθύμισε δε, ότι η Ελλάδα είχε υποχρέωση να λειτουργήσει τα διόδια από το 2006, καθώς το ετήσιο κόστος συντήρησης της Οδού είναι της τάξης των 80-100 εκατ. ευρώ (11 εκατ. ετησίως μόνον προς τη ΔΕΗ) και δεν είναι δυνατόν να επιβαρύνονται με αυτό όλοι οι Έλληνες φορολογούμενοι, «αλλά οι χρήστες του αυτοκινητοδρόμου».
Πρόσθεσε ότι τα νέα διόδια στόχος είναι, να είναι ηλεκτρονικά. «Τα συμβατικά διόδια δημιουργούν πρόσθετα κυκλοφοριακά προβλήματα και για αυτό θέλουμε να τα αντικαταστήσουμε με ηλεκτρονικά. Αυτό θα εξαρτηθεί από τον διαγωνισμό για την προμήθεια του αντίστοιχου λογισμικού», σημείωσε.
Ο κ. Μαγκριώτης γνωστοποίησε ακόμη ότι η κυβέρνηση έχει ξεκινήσει συνεργασία με τους παραχωρησιούχους των αυτοκινητοδρόμων, προκειμένου να μειωθεί σημαντικά το κόστος διοδίων για την επόμενη 30ετία.
Ειδικά για τον σταθμό διοδίων Μαλγάρων, σημείωσε ότι -σε συνεργασία με τους παραχωρησιούχους- σχεδιάζεται να αξιοποιηθούν με τέτοιο τρόπο, ώστε να μη λειτουργήσουν τα νέα στο Αιγίνιο και στον κόμβο Κουλούρας (τα δεύτερα επί της Εγνατίας).
Σχετικά με τους 299 συμβασιούχους της Εγνατίας οδού, των οποίων οι συμβάσεις δεν ανανεώνονται μετά τη λήξη τους, ο κ. Μαγκριώτης είπε ότι η Εγνατία Οδός έχει καταθέσει πρόταση μέσω ΑΣΕΠ, για «ανανέωση ενός σημαντικού μέρος αυτών των εργαζομένων για να καλύψουν προσεχείς θέσεις».
- Γιουνκέρ: Δεν υπήρξα θιασώτης της εμπλοκής του ΔΝΤ
- Μειώθηκαν οι πωλήσεις τσιγάρων το πρώτο τρίμηνο του 2010
- Αστυνομικός σκότωσε τη γυναίκα του και αυτοκτόνησε
- Τρεις υπερτυχεροί μοιράζονται τα 19.000.000 του Τζόκερ
- Χιλιάδες πτήσεις έχουν ακυρωθεί. Χάος στα αεροδρόμια
- Έναρξη προσπάθειας εξομάλυνσης των ελληνοτουρκικών σχέσεων
- Αλ. Τσίπρας: ΔΝΤ και επιτυχία δεν πάνε μαζί
- Υπ. Παιδείας: Συγχώνευση φορέων
- Οι αριθμοί του Τζόκερ με το τζάκποτ των 19 εκατ. ευρώ
- Υπερψήφιση του φορολογικού στη Βουλή με κόντρες για την επιστολή
- Μετανάστες θα γίνονται αξιωματικοί στις Ένοπλες Δυνάμεις
- Τρεις υπερτυχεροί μοιράζονται τα 19.000.000 του Τζόκερ
- Αστυνομικός σκότωσε τη γυναίκα του και αυτοκτόνησε
- Οι αριθμοί του Τζόκερ με το τζάκποτ των 19 εκατ. ευρώ
- Τα ευρήματα που αποδίδονται στον «Επαναστατικό Αγώνα»
- Νέα ευρήματα για «Επαναστατικό Αγώνα»
- Οι Δικηγόροι Πειραιά απεργούν έως 22/4