Αρχική | Υγεία | Και η ερωτική διάθεση των Ελλήνων περνά κρίση

Και η ερωτική διάθεση των Ελλήνων περνά κρίση

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font

Αντιστρόφως ανάλογη πορεία με τα καλπάζοντα spread ακολουθεί ο δείκτης της ερωτικής διάθεσης των Ελλήνων, όπως αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της Εταιρείας Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας (ΕΜΑΣ) που διαπιστώνει πτώση στην αγορά των «μαγικών» δισκίων του έρωτα, σε ποσοστό 64% στα δυτικά προάστια της Αθήνας.

Σύμφωνα με έρευνα που διήρκεσε έξι μήνες και διοργάνωσε η ΕΜΑΣ υπό την εποπτεία του προέδρου της εταιρείας, χειρουργού ουρολόγου-ανδρολόγου Κώστα Κωνσταντινίδη και η οποία έγινε σε κατοίκους των δύο «παραδοσιακών» πόλων της Αττικής, των βορείων και των δυτικών προαστίων, η μείωση της χρήσης των φαρμάκων του «έρωτα και της αισιοδοξίας» (Viagra, Cialis, Levitra) αγγίζει το 64% στα δυτικά προάστια, έναντι μόλις 21% στα βόρεια προάστια του Λεκανοπεδίου!

«Συνήθως, σε περιόδους κρίσεων, οι ανθρώπινες σχέσεις συσφίγγονται και οι άνθρωποι έρχονται πιο κοντά στην ανθρώπινη επαφή και την επικοινωνία. Η σημερινή οικονομική κρίση φαίνεται πως ανατρέπει αυτούς τους συσχετισμούς καθώς φαίνεται να στερεί το όνειρο καλής σεξουαλικής ζωής από πολλούς άντρες» δηλώνει στην «Espresso» ο κ. Κωνσταντινίδης. Η αιτία, όπως εξηγεί ο ίδιος, πρέπει να αναζητηθεί σε πρώτη φάση σε οικονομικούς λόγους καθώς τα ασθενέστερα κοινωνικά στρώματα, όπως ο συνταξιούχος ή ο μισθωτός, αδυνατούν να καταβάλλουν το κόστος αγοράς αυτών των φαρμάκων:

«Ο χαμηλός εισοδηματίας αναγκάζεται εν μέσω οικονομικής κρίσης να υποβαθμίσει το επίπεδο ζωής και δεδομένου ότι τα φάρμακα αυτά δεν συνταγογραφούνται πλέον, εξαναγκάζεται εκ των πραγμάτων να στερηθεί τη χαρά του έρωτα.

Αυτό δεν συμβαίνει σε μεγάλο βαθμό σε περιοχές με μεγαλύτερη οικονομική επιφάνεια, όπως τα βόρεια προάστια όπου, όπως διαπιστώθηκε, σημαντικό ποσοστό επιμένει στη χρήση τους προκειμένου να εξασφαλίσει υψηλές επιδόσεις και υγιή σεξουυαλική ζωή».

Η έρευνα, που αποκαλύπτει γενικότερη μείωση της χρήσης των τριών αντιπροσωπευτικών φαρμάκων του έρωτα κατά 30%, καταγράφει ότι ένας στους τρεις δηλώνει κατηγορηματικά πως δεν αντέχει το μεγάλο κόστος των φαρμάκων. Αν και σαφώς το ηλικιακό φάσμα που έχει απόλυτη ανάγκη της χρήσης των ερωτικών φαρμάκων είναι οι άνδρες 40-60 με νοσήματα φθοράς, η κρίση στο χάπι του έρωτα χτυπάει όλο το ηλικιακό φάσμα. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΜΑΣ, συνυπεύθυνη σε μεγάλο βαθμό για τη μειωμένη σεξουαλική διάθεση των Ελλήνων είναι και η αρνητική ψυχοσύνθεση που έχει δημιουργηθεί από το καταθλιπτικό περιβάλλον της καθημερινότητας:

«Γενικότερα, θα λέγαμε ότι η λίμπιντο των Ελλήνων περνάει σοβαρή κρίση» εξηγεί ο κ. Κωνσταντινίδης «και αυτό οφείλεται σε ένα βαθμό και στο καταθλιπτικό περιβάλλον που βιώνουμε. Η αρνητική ψυχολογία, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση και τα προβλήματα που τη συνοδεύουν, δημιουργεί μια αλυσίδα που κρατά δεμένο τον σύγχρονο άνδρα στη διεκδίκηση μιας υγιούς σεξουαλικής ζωής, ανεπηρέαστης από το άγχος της ηλικίας και τη δύσκολη καθημερινότητα».

Σε ανάλογη έρευνα της ΕΜΑΣ με θέμα «Κραχ στο σεξ!» καταγράφεται τα τελευταία δύο χρόνια μείωση του αριθμού των Ελλήνων που κάνουν σεξ δύο φορές την εβδομάδα κατά 62%, με τέσσερις στους δέκα να δηλώνουν ότι θεωρούν σημαντικότερο παράγοντα στη σχέση τους την οικονομική κατάσταση, παρά το σεξ!

«Ο ανθρώπινος εγκέφαλος προσλαμβάνει υπερβολικά πολλές πληροφορίες και αποσυντονίζεται η σεξουαλική υγεία του ανθρώπου» διευκρινίζει ο κ. Κωνσταντινίδης. «Αυτό που χρειαζόμαστε, ειδικά εν μέσω οικονομικής κρίσης, είναι ψυχολογική ανάταση».

Espresso








Αεροπορικές Εταιρείες | Ακίνητη Περιουσία | Ασφαλιστικές Εταιρείες | Βιομηχανία Τροφίμων | Διαδίκτυο | Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Είδη Προσωπικής Φροντίδας | Ελεγκτικές & Λογιστικές Εταιρείες | Εμπορικά Οχήματα & Φορτηγά | Εμπορικές Εκθέσεις | Εμπόριο | Ενοικιάσεις Μεταφορικών Μέσων | Εξοπλισμός & Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιών | Έπιπλα | Επιχειρηματική Δραστηριότητα στα Βαλκάνια | Εταιρείες επενδύσεων | Ηλεκτρονικό εμπόριο | Ιατρικές Υπηρεσίες | Ιδιωτική Εκπαίδευση | Κατασκευές | Μεσίτες Ασφαλίσεων | Μεταφορές | Μη Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Ξενοδοχεία | Οικοδομικά Υλικά & Εξαρτήματα | Οργάνωση Εκθέσεων & Συνεδρίων | Οχήματα & Ανταλλακτικά | Παιχνίδια | Ρουχισμός, Υποδήματα & Αξεσουάρ | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών | Ταξίδια & Τουρισμός | Τεχνολογία | Τράπεζες | Τύπος | Τυχερά Παιχνίδια | Υπηρεσίες Αναψυχής | Υπηρεσίες Μεταφορών | Υπηρεσίες Παράδοσης & Διανομής | Φαρμακοβιομηχανίες & Βιοτεχνολογία | Χρηματιστηριακές εταιρείες | Χρηματοδότηση Επιχειρήσεων | Leasing | Franchise | Κύπρος |


Μοιραστείτε αυτό το άρθρο: Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο del.icio.us Πρόσθεσέτο στο Digg Πρόσθεσέτο στο δικό σου Google! Πρόσθεσέτο στο Yahoo MyWeb Περισσότερα Social Bookmarks ...

Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
0
Οδηγός Επιχειρήσεων

  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text



Λέξεις κλειδιά
Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά για αυτό το άρθρο
Ακολουθήστε το hbnews.gr