Αρχική | Επιχειρήσεις | Τηλεπικοινωνίες | Αντίδραση της Cosmote και Wind σε διαφήμιση της Vodafone

Αντίδραση της Cosmote και Wind σε διαφήμιση της Vodafone

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Αντίδραση της Cosmote και Wind  σε διαφήμιση της Vodafone

Άναψε  για τα καλά η μάχη στην κινητή τηλεφωνία και τα όπλα των εταιρειών δεν περιορίζονται πλέον μόνο στα προϊόντα και στις πρόσφορες των τιμολογίων, αλλά χρησιμοποιούνται μέσα από τις διαφημιστικές καμπάνιες και τα μηνύματα, με αποτέλεσμα να υπάρχουν και σχετικές κλήσεις από τις αρμόδιες αρχές.

Οι εταιρείες φαίνεται να έχουν επιδοθεί σε ένα σαφάρι συνδρομητών, με έπαθλο την πολυπόθητη πρώτη θέση στα μερίδια της αγοράς. Στο πλαίσιο μάλιστα του ανελέητου ανταγωνισμού, οι τρεις εταιρείες δεν διστάζουν να καταφέρουν χτυπήματα «κάτω από τη ζώνη», με επιθετικές διαφημίσεις, υπερβολικές ανακοινώσεις και πόλεμο τιμολογίων, που πολλές φορές, καθώς λένε παράγοντες της διαφημιστικής αγοράς, φθάνουν στα όρια του αθέμιτου ανταγωνισμού.

Αφορμή αποτέλεσε αυτή τη φορά διαφημιστική καμπάνια της Vodafone που μεταδίδεται τις τελευταίες ημέρες και συγκρίνει τα προϊόντα και τις τιμές της με αυτά των υπολοίπων εταιρειών, καταλήγοντας φυσικά στο συμπέρασμα ότι «τα δικά της είναι τα καλύτερα».

Είναι η πρώτη φορά που επιλέγεται η ξεκάθαρη συγκριτική διαφήμιση στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας, αφού ως σήμερα σε ανάλογες καμπάνιες επιλεγόταν η έμμεση αναφορά στον ανταγωνισμό. Στο τηλεοπτικό σποτ της εταιρείας γίνεται σύγκριση των όσων προσφέρει η καρτοκινητή Vodafone σε σχέση με το τι προσφέρουν η Cosmoκάρτα, το F2G της Wind και το What΄s Up της Cosmote.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο σποτ, η Cosmoκάρτα με 10 ευρώ ανανέωσης προσφέρει δωρεάν 45 λεπτά ομιλίας, τα οποία όμως «ισχύουν μόνο για μία ημέρα», όπως λέει ο πρωταγωνιστής του σποτ.

Αντιστοίχως, το F2G προσφέρει δωρεάν απεριόριστη ομιλία και SΜS, καθώς και Ιnternet 100 ΜΒ, «αλλά μόνον προς F2G». Τέλος, το What΄s Up της Cosmote προσφέρει δωρεάν απεριόριστη ομιλία και SΜS, «αλλά μόνον προς What΄s Up, ενώ δεν δίνει τίποτα προς όλη την Cosmote». Αντιθέτως, και σύμφωνα πάντα με τα όσα λέει ο πρωταγωνιστής, μόνο στη Vodafone ο καταναλωτής έχει δωρεάν και απεριόριστη ομιλία, και SΜS προς όλη τη Vodafone, δηλαδή και προς τα κινητά συμβολαίου Vodafone και προς τα καρτοκινητά της ίδιας εταιρείας.

Αμεση ήταν η αντίδραση της Cosmote και της Wind, οι οποίες προσφεύγουν σήμερα στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας της Επιτροπής Δεοντολογίας των Διαφημιστικών Εταιρειών, κάνοντας λόγο για συγκριτική διαφήμιση με λανθασμένα στοιχεία.... που προβάλλει η Vodafone για να παρουσιάσει τα πακέτα της σαν καλύτερα.

Συγκεκριμένα, Cosmote και Wind κατηγορούν τον ανταγωνιστή τους για παραπλανητική διαφήμιση μέσω της επιλεκτικής προβολής κάποιων χαρακτηριστικών των ανταγωνιστικών προϊόντων.

Σύμφωνα με τις δύο εταιρείες, η διαφήμιση της Vodafone «ξεχνά» να αναφέρει ότι ένας συνδρομητής της για να πάρει τη δωρεάν επικοινωνία προς τη Vodafone πρέπει να ανανεώσει τουλάχιστον 5 ευρώ ή 10 ευρώ τον μήνα, ενώ π.χ. στην περίπτωση του F2G της Wind ο συνδρομητής, χωρίς καμία ανανέωση, έχει δωρεάν επικοινωνία, ενώ έχει και δωρεάν Ιnternet, ενώ της Vodafone όχι.

Επίσης, ισχυρίζονται ότι η διαφήμιση της Vodafone «ξεχνά» να αναφέρει ότι ο συνδρομητής της Cosmoκάρτας μιλάει με 1 ευρώ/ λεπτό προς δύο αριθμούς της Cosmote και παράλληλα κερδίζει και επιπλέον δωρεάν χρόνο ομιλίας απ΄ όλες τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις.

Και τέλος, μεταξύ άλλων, υποστηρίζουν ότι η διαφήμιση της Vodafone «ξεχνά» να παρουσιάσει και τη Wind καρτοκινητή, όπου ο συνδρομητής της δίνει το ίδιο ποσό με τη Vodafone (10 ευρώ), αλλά παίρνει και επιπλέον διπλάσιο χρόνο ομιλίας για κλήσεις προς τα άλλα δίκτυα.

Από την πλευρά της, η Vodafone αναφέρει ότι οι απαντήσεις της θα δοθούν σήμερα στο αρμόδιο όργανο από το οποίο έχει κληθεί. Επίσης, η Wind θα απαντήσει στην πρόκληση με σχετικά διαφημιστικά μηνύματα. Να σημειωθεί ότι αντίστοιχος διαφημιστικός πόλεμος είχε ξεσπάσει και πριν από έναν χρόνο, ο οποίος έληξε μετά τις παρεμβάσεις που έκανε το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας της Επιτροπής Δεοντολογίας των Διαφημιστικών Εταιρειών.

Το Βήμα








Αεροπορικές Εταιρείες | Ακίνητη Περιουσία | Ασφαλιστικές Εταιρείες | Βιομηχανία Τροφίμων | Διαδίκτυο | Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Είδη Προσωπικής Φροντίδας | Ελεγκτικές & Λογιστικές Εταιρείες | Εμπορικά Οχήματα & Φορτηγά | Εμπορικές Εκθέσεις | Εμπόριο | Ενοικιάσεις Μεταφορικών Μέσων | Εξοπλισμός & Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιών | Έπιπλα | Επιχειρηματική Δραστηριότητα στα Βαλκάνια | Εταιρείες επενδύσεων | Ηλεκτρονικό εμπόριο | Ιατρικές Υπηρεσίες | Ιδιωτική Εκπαίδευση | Κατασκευές | Μεσίτες Ασφαλίσεων | Μεταφορές | Μη Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Ξενοδοχεία | Οικοδομικά Υλικά & Εξαρτήματα | Οργάνωση Εκθέσεων & Συνεδρίων | Οχήματα & Ανταλλακτικά | Παιχνίδια | Ρουχισμός, Υποδήματα & Αξεσουάρ | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών | Ταξίδια & Τουρισμός | Τεχνολογία | Τράπεζες | Τύπος | Τυχερά Παιχνίδια | Υπηρεσίες Αναψυχής | Υπηρεσίες Μεταφορών | Υπηρεσίες Παράδοσης & Διανομής | Φαρμακοβιομηχανίες & Βιοτεχνολογία | Χρηματιστηριακές εταιρείες | Χρηματοδότηση Επιχειρήσεων | Leasing | Franchise | Κύπρος |


Μοιραστείτε αυτό το άρθρο: Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο del.icio.us Πρόσθεσέτο στο Digg Πρόσθεσέτο στο δικό σου Google! Πρόσθεσέτο στο Yahoo MyWeb Περισσότερα Social Bookmarks ...

Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
0

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0 σχολιάστηκε):

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Οδηγός Επιχειρήσεων

  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text



Λέξεις κλειδιά
Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά για αυτό το άρθρο
Ακολουθήστε το hbnews.gr