Αρχική | Επιχειρήσεις | Οι διαφημιστικές που αναλαμβάνουν τη προβολή του ΟΠΑΠ

Οι διαφημιστικές που αναλαμβάνουν τη προβολή του ΟΠΑΠ

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Οι διαφημιστικές που αναλαμβάνουν τη προβολή του ΟΠΑΠ

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΠΑΠ, λαμβάνοντας υπόψη τις εισηγήσεις της Επιτροπής Αξιολόγησης για την ανακήρυξη αναδόχων οι οποίοι θα αναλάβουν τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της διαφημιστικής προβολής της εταιρικής εικόνας και των παιχνιδιών του ομίλου, αποφάσισε ομόφωνα:

(α) Να κατακυρώσει στην εταιρεία Leo Βurnett την ενότητα Β του διαγωνισμού, η οποία αφορούσε τη διαφημιστική προβολή των παιχνιδιών τύχης του ΟΠΑΠ (Λόττο, Τζόκερ, Πρότο, Super 3 και Εxtra 5).

(β) Να κατακυρώσει στην Ενωση Εταιρειών Αshley & Ηolmes ΑΕΕΡolitics ΑΕ την ενότητα Γ του διαγωνισμού, η οποία αφορούσε την εταιρική εικόνα στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και στο κοινωνικό έργο του ΟΠΑΠ.

Σύμφωνα με την απόφαση του ΔΣ η συνεργασία αφορά χρονικό διάστημα ενός έτους, με μονομερές δικαίωμα του ΟΠΑΠ να την παρατείνει ως ένα επιπλέον έτος με τους ίδιους ακριβώς όρους.

Ως προςτην ενότητα Α, η οποία αφορά τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της διαφημιστικής προβολής των παιχνιδιών γνώσης (Πάμε Στοίχημα, ΠΡΟ-ΠΟ και Προπογκόλ), το Διοικητικό Συμβούλιο αφού μελέτησε τα πρακτικά της Επιτροπής, τη στρατηγική επικοινωνίας, καθώς και τις δημιουργικές προτάσεις ανά παιχνίδι όλων των εταιρειών οι οποίες συμμετείχαν στην εν λόγω ενότητα, έκρινε ότι, ασχέτως σειράς κατάταξης, καμία από τις εταιρείες δεν προσέγγισε ικανοποιητικά στο σύνολό τους τα εν λόγω παιχνίδια.

Κατόπιν τούτου ενέκρινε τη διενέργεια κλειστού διαγωνισμού για την «ανάδειξη αναδόχου φυσικού ή νομικού προσώπου που θα αναλάβει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της διαφημιστικής προβολής των παιχνιδιών του ΟΠΑΠ, η οποία αφορά σε παιχνίδια γνώσης (Πάμε Στοίχημα, ΠΡΟ-ΠΟ και Προπογκόλ), με πρόσκληση να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό των παρακάτω εταιρειών: ΒΒDΟ, ΑΔΕΛ, UΡSΕΤ, ΡΟΔΙ/ΑΕGΙS ΜΕDΙΑ & FRΑΝΚ, Spot Τhomson, Leo Βurnett, DDΒ, ΒΟLD ΟGΙLVΥ & ΜΑΤΗΕR, ΜΑSS Αthens, FCΒ/ΓΝΩΜΗ, ΜcCΑΝΝ-ΕRΙCΚSΟΝ, ΑSΗLΕΥ & ΗΟLΜΕS ΑΕΕ- ΡΟLΙΤΙCS ΑΕ, GΕΟ ΥΟUΝG & RUΒΙCΑΜ ΑΕ & SΟLΙD SΑ και FΟRΤUΝΕ.

Τέλος αποφάσισε την παράταση για χρονικό διάστημα τριών μηνών από τη λήξη της (ως 31.7.2010) της σύμβασης μεταξύ του ΟΠΑΠ και της διαφημιστικής εταιρείας UΡSΕΤ ΑΕ, με τους ίδιους ακριβώς όρους και με μονομερές δικαίωμα του ΟΠΑΠ να καταγγείλει την ανωτέρω σύμβαση οποτεδήποτε, κατόπιν έγγραφης προειδοποίησης 10 ημερών.






Μοιραστείτε αυτό το άρθρο: Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο del.icio.us Πρόσθεσέτο στο Digg Πρόσθεσέτο στο δικό σου Google! Πρόσθεσέτο στο Yahoo MyWeb Περισσότερα Social Bookmarks ...

Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
0

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0 σχολιάστηκε):

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text

Λέξεις κλειδιά
Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά για αυτό το άρθρο