Αρχική | Τουρισμός | Τιμές ξενοδοχείων: Ίδιες για έλληνες και ξένους

Τιμές ξενοδοχείων: Ίδιες για έλληνες και ξένους

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Τιμές ξενοδοχείων: Ίδιες για έλληνες και ξένους

Την εφαρμογή της ίδιας τιμολογιακής πολιτικής που ισχύει εφέτος στους τουρ οπερέιτορ και για τους μεμονωμένους έλληνες και ξένους πελάτες καθώς και τους πελάτες των εναλλακτικών δικτύων (Ιnternet, ταξιδιωτικά γραφεία), με την απορρόφηση του αυξημένου ΦΠΑ αλλά και των φόρων στα καύσιμα και στα ποτά από τα ξενοδοχεία, συνιστά στις ξενοδοχειακές ενώσεις της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ).

Σε ενημερωτικό σημείωμα με οδηγίες προς τα μέλη της η ΠΟΞ τονίζει ότι το περαιτέρω κόστος που επιφέρουν οι φόροι στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ύψους 80 εκατ. ευρώ, παρά τη δύσκολη συγκυρία, δεν είναι δυνατόν να μετακυλισθεί στον τελικό καταναλωτή, αφού τα συμβόλαια με τους τουρ οπερέιτορ έχουν υπογραφεί από πέρυσι και οι τιμές των πακέτων έχουν πλήρως διαμορφωθεί.

Η ανάγκη εφαρμογής μιας ελαστικής και ελκυστικής πολιτικής τιμών έχει στόχο κυρίως τη διαχείριση των απωλειών στον εσωτερικό τουρισμό, ο οποίος αντιπροσωπεύει πάνω από το 20% των συνολικών εσόδων του κλάδου και εφέτος αναμένεται να παρουσιάσει σημαντική πτώση λόγω του αναπόφευκτου περιορισμού των δαπανών των Ελλήνων για διακοπές. Επίσης, όπως εκτιμάται, οι χώρες της ευρωζώνης δεν θα παρουσιάσουν σημαντική ανάκαμψη της τουριστικής τους ζήτησης, με ευνοημένους προορισμούς την Τουρκία και την Αίγυπτο, που εμφανίζουν διψήφιες αυξήσεις. Μείον 10% οι κρατήσεις

Στην Ελλάδα η πτώση των κρατήσεων κυμαίνεται μέχρι στιγμής στο 10% σε σχέση με το 2009, ενώ υπολογίζεται ότι σταδιακά θα μειωθεί- υπό την προϋπόθεση ότι οι εσωτερικές αναταραχές και οι απεργίες δεν θα συνεχιστούν- για τις παραδοσιακές αγορές στα επίπεδα του 2009, με μικρή όμως περαιτέρω πτώση στα έσοδα.

Υπογραμμίζεται ωστόσο ότι μετά το τέλος Μαρτίου δεν δικαιολογείται καμία γενικευμένη έκπτωση προς τους τουρ οπερέιτορ, καθώς οι τιμές έχουν πέσει στα επίπεδα του 2002-2003, ενώ και οι προσφορές της «τελευταίας στιγμής» δεν πρέπει να ξεπερνούν το 20% των αρχικών τιμών και για διάστημα όχι μεγαλύτερο από έξι εβδομάδες από την άφιξη του πελάτη, αφού μπορεί να οδηγήσουν σε υποβάθμιση των συνολικών τιμών και υπηρεσιών και να θέσουν σε κίνδυνο τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων.








Μοιραστείτε αυτό το άρθρο: Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο del.icio.us Πρόσθεσέτο στο Digg Πρόσθεσέτο στο δικό σου Google! Πρόσθεσέτο στο Yahoo MyWeb Περισσότερα Social Bookmarks ...

Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
0

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0 σχολιάστηκε):

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text

Λέξεις κλειδιά
Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά για αυτό το άρθρο
Ακολουθήστε το hbnews.gr