Αρχική | ShowBiz | Lady Gaga , Beyonce σε λεσβιακό βιντεοκλίπ

Lady Gaga , Beyonce σε λεσβιακό βιντεοκλίπ

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font

Σάλο έχει προκαλέσει στον κόσμο των media και του internet το νέο μουσικό video δεκάλεπτης διάρκειας που κυκλοφόρησε η τραγουδίστρια της glam pop, Lady Gaga, μαζί με τη γνωστή τραγουδίστρια της  R & B, Beyonce, για το τραγούδι της πρώτης με τίτλο “Telephone”, το οποίο περιέχει λεσβιακές και σαδομαζοχιστικές σκηνές σε γυναικείες φυλακές.

Το video clip της κατόχου δύο βραβείων Grammy, γνωστής για τα hit singles της, "Bad Romance" και "Poker Face", έχει ήδη καταφέρει να αποσπάσει τα φώτα της δημοσιότητας και 16 εκατομμύρια επισκέψεις από το βράδυ της Πέμπτης που εμφανίστηκε στη γνωστή ιστοσελίδα Youtube, καθώς και να αναδειχθεί σε ένα από τα πιο «καυτά» θέματα συζήτησης στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης Twitter, Facebook και Myspace.
  
Βέβαια, για πολλούς ίσως το περιεχόμενο του νέου video clip δεν αποτέλεσε κεραυνόν εν αιθρία, καθώς είναι γνωστό ότι η 23χρονη τραγουδίστρια προωθεί διαρκώς την καριέρα, όπως φυσικά και τις πωλήσεις δίσκων της που ανέρχονται σε περίπου 10 εκατομμύρια άλμπουμ παγκοσμίως, βασιζόμενη ακριβώς σε ένα μοναδικό στοιχείο, το εκκεντρικό της στυλ.

Εξάλλου, από τα σχόλια που έχουν πλημμυρίσει το internet αναφορικά με το νέο της video clip διαφαίνεται μια τάση αποστροφής στις συχνές τακτικές-σοκ στις οποίες επιδίδεται προκειμένου να τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας, στοχεύοντας όχι τόσο στο ταλέντο της αλλά αντιθέτως στις έξυπνες διαφημιστικές τακτικές εντυπωσιασμού.
     
"Κι αν η προκλητική Lady Gaga είναι ακριβώς αυτό που φαίνεται να είναι; Δηλαδή η πιο πρόσφατη εκδήλωση μιας μουσικής βιομηχανίας, που ωθεί τα όρια της κοινωνικής συμπεριφοράς και της σεξουαλικότητας στα άκρα, προκειμένου να αποσπάσει περισσότερα έσοδα από τη διαφήμιση; Μήπως τελικά επικριτές και χειροκροτητές συμμετέχουμε οικειοθελώς σε μια θεατρική παράσταση που προωθείται από τη μουσική και μιντιακή βιομηχανίας, γιατί ακριβώς επιλέγουμε να αγοράσουμε αυτό που μας πουλάνε"; αναρωτιούνται οι δημοσιογράφοι της Huffington Post. 








Αεροπορικές Εταιρείες | Ακίνητη Περιουσία | Ασφαλιστικές Εταιρείες | Βιομηχανία Τροφίμων | Διαδίκτυο | Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Είδη Προσωπικής Φροντίδας | Ελεγκτικές & Λογιστικές Εταιρείες | Εμπορικά Οχήματα & Φορτηγά | Εμπορικές Εκθέσεις | Εμπόριο | Ενοικιάσεις Μεταφορικών Μέσων | Εξοπλισμός & Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιών | Έπιπλα | Επιχειρηματική Δραστηριότητα στα Βαλκάνια | Εταιρείες επενδύσεων | Ηλεκτρονικό εμπόριο | Ιατρικές Υπηρεσίες | Ιδιωτική Εκπαίδευση | Κατασκευές | Μεσίτες Ασφαλίσεων | Μεταφορές | Μη Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Ξενοδοχεία | Οικοδομικά Υλικά & Εξαρτήματα | Οργάνωση Εκθέσεων & Συνεδρίων | Οχήματα & Ανταλλακτικά | Παιχνίδια | Ρουχισμός, Υποδήματα & Αξεσουάρ | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών | Ταξίδια & Τουρισμός | Τεχνολογία | Τράπεζες | Τύπος | Τυχερά Παιχνίδια | Υπηρεσίες Αναψυχής | Υπηρεσίες Μεταφορών | Υπηρεσίες Παράδοσης & Διανομής | Φαρμακοβιομηχανίες & Βιοτεχνολογία | Χρηματιστηριακές εταιρείες | Χρηματοδότηση Επιχειρήσεων | Leasing | Franchise | Κύπρος |


Μοιραστείτε αυτό το άρθρο: Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο del.icio.us Πρόσθεσέτο στο Digg Πρόσθεσέτο στο δικό σου Google! Πρόσθεσέτο στο Yahoo MyWeb Περισσότερα Social Bookmarks ...

Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
2.80
Οδηγός Επιχειρήσεων

  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text



Λέξεις κλειδιά
Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά για αυτό το άρθρο
Ακολουθήστε το hbnews.gr