Αρχική | Αγορά Εργασίας | ΑΣΕΠ: Πρόταση-βόμβα για τις προσλήψεις εκπαιδευτικών

ΑΣΕΠ: Πρόταση-βόμβα για τις προσλήψεις εκπαιδευτικών

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
ΑΣΕΠ: Πρόταση-βόμβα για τις προσλήψεις εκπαιδευτικών

Πρόταση-βόμβα για το ΑΣΕΠ των εκπαιδευτικών εξετάζει το υπουργείο Παιδείας, βάσει της οποίας οι προσλήψεις θα γίνονται από εδώ και στο εξής μόνο εφόσον ο εκπαιδευτικός έχει επιτύχει σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Τα Νέα», η αρμόδια υπουργός, Αννα Διαμαντοπούλου καταλήγει στην πρόταση να μετράει η επιτυχία μόνο στους δύο τελευταίους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, δηλαδή στους διαγωνισμούς του 2009 και του 2007 και φυσικά σε κάθε επόμενο.
Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί που είχαν επιτύχει σε προγενέστερους διαγωνισμούς θα πρέπει τώρα να διαγωνιστούν ξανά και να επιτύχουν προκειμένου να αποκτήσουν δικαίωμα διορισμού.
Επιπλέον, αναμένεται να δοθεί σημαντικό κίνητρο, δηλαδή αύξηση μοριοδότησης, σε όσους εκπαιδευτικούς επιλέγουν δυσπρόσιτα σχολεία για να διδάξουν, με υποχρεωτική παραμονή 2-3 ετών σε αυτά. Τα μόρια αυτά, όμως, θα μένουν στη θέση και δεν θα μεταφέρονται σε περίπτωση μετάθεσης ή απόσπασης του εκπαιδευτικού.
Τέλος, η υπουργός Παιδείας θα ανακοινώσει την ενεργοποίηση του θεσμού του «δόκιμου εκπαιδευτικού», την καθιέρωση του Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Επάρκειας ως προϋπόθεσης για την πρόσληψη, νέο σύστημα αποσπάσεων και μεταθέσεων των εκπαιδευτικών με μείωση του αριθμού τους και αλλαγή στη μοριοδότηση.






Μοιραστείτε αυτό το άρθρο: Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο del.icio.us Πρόσθεσέτο στο Digg Πρόσθεσέτο στο δικό σου Google! Πρόσθεσέτο στο Yahoo MyWeb Περισσότερα Social Bookmarks ...

Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
0

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0 σχολιάστηκε):

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text

Λέξεις κλειδιά
Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά για αυτό το άρθρο