Αρχική | Media | Ξεκίνησαν oi «αερομαχίες» Νίκου Χατζηνικολάου- Ελευθεροτυπίας

Ξεκίνησαν oi «αερομαχίες» Νίκου Χατζηνικολάου- Ελευθεροτυπίας

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font

Επίθεση στην «Ελευθεροτυπία» με αφορμή ένα σχόλιο που έγραψε ο δημοσιογράφος Δημήτρης Κανελλόπουλος στην στήλη για το ραδιόφωνο εξαπέλυσε μέσα από την ραδιοφωνική του εκπομπή ο Νίκος Χατζηνικολάου.

Έγραφε ο Κανελλόπουλος το Σάββατο: «Καταντάει κουραστικό πια να ακούς τον Νίκο Χατζηνικολάου να διαφημίζει τα προϊόντα του “Real 97,8”. Αυτή δεν είναι εκπομπή, αλλά radio marketing. Η Δέσποινα Μοιραράκη του ραδιοφώνου. Δώστε του κι εσείς τέλος πάντων λίγη βοήθεια, please: πηγαίνετε μέχρι το περίπτερο να αγοράσετε αυτό το... τιμημένο “This Is It” του Μάικλ Τζάκσον μήπως και ξεπουλήσει. Μόνο έτσι θα σταματήσει ο Ν. Χατζηνικολάου να παλεύει, προσπαθώντας να μας πείσει για τα σπουδαία extras του dvd».

Η απάντηση του Χατζηνικολάου ήρθε από ραδιοφωνικού αέρος. Αφού σχολίασε ότι ο συγκεκριμένος συντάκτης «είναι αυτός που έλεγε κάποτε ότι θα κλείσει ο Real και ότι δεν θα πιάσει ούτε 2%», συνέχισε σχολιάζοντας: «Είναι δυνατόν στο σπίτι του κρεμασμένου να μιλάς για σκοινί; Είναι δυνατόν μια εφημερίδα η οποία έχει θυγατρική εταιρεία με 090, με γαμογραμμές, αυτές που έχουν τα διάφορα ροζ μπαλέτα, είναι δυνατόν σε μια τέτοια εφημερίδα να γράφουν κριτική γιατί η “Real News” και ο “Real FM” στήριξαν την έκδοση μιας ταινίας που έσπασε ταμεία σε όλο τον κόσμο; Εμείς με αυτόν τον τρόπο στηρίζουμε οικονομικά το ραδιόφωνο και την εφημερίδα μας. Όχι με 090, όχι με τζόγο, όχι με στοίχημα. Ας είναι πιο προσεκτικοί στην “Ελευθεροτυπία”».

Παράλληλα, απαίτησε «να δείχνετε λίγο σεβασμό» και συνέχισε: «Ξέρω πως είναι δύσκολο να υποδέχεστε καινούριους παίκτες στον χώρο του κυριακάτικου τύπου, αλλά έτσι είναι. Και όταν ο Κίτσος Τεγόπουλος, για παράδειγμα, στη δεκαετία του ‘70 μπούκαρε στα περίπτερα, κάποιοι άλλοι αντιδρούσαν έτσι. Αλλά δυστυχώς ο μεγάλος Κίτσος δεν υπάρχει σήμερα. Είχα την τύχη να τον γνωρίζω, τον θαύμαζα για το κοφτερό μυαλό του και τον σεβασμό που έδειχνε πάντα στους συναδέλφους του. Σε αντίθεση με μερικά μειράκια της δημοσιογραφίας που ειρωνεύονται και χλευάζουν μαγαζιά που ζούνε μόνο από τη διαφήμιση».






Μοιραστείτε αυτό το άρθρο: Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο del.icio.us Πρόσθεσέτο στο Digg Πρόσθεσέτο στο δικό σου Google! Πρόσθεσέτο στο Yahoo MyWeb Περισσότερα Social Bookmarks ...

Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
0
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text

Λέξεις κλειδιά
Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά για αυτό το άρθρο