Αρχική | Επιχειρήσεις | Μεταφορές | Η συγχώνευση Olympic Air - Aegean Airlines επηρεάζει τις άγονες γραμμές

Η συγχώνευση Olympic Air - Aegean Airlines επηρεάζει τις άγονες γραμμές

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Η συγχώνευση Olympic Air - Aegean Airlines επηρεάζει τις άγονες γραμμές

Τη Δευτέρα αναμένεται να ανακοινωθεί η συγχώνευση της Olympic Air με την Aegean Airlines. Η εισηγμένη Aegean θα απορροφήσει την Olympic Air και η MIG θα πάρει μετοχές ίσου περίπου αριθμού με τις μετοχές που θα έχει η οικογένεια Βασιλάκη.

Οι ραγδαίες εξελίξεις της αεροπορικής αγοράς, επηρεάζουν δομικά την αεροπορική αγορά, με την μεν Κυβέρνηση να ανησυχεί για τυχόν μονοπώλιο που θα αυξήσει το κόστος μεταφοράς, για τις δε μικρότερες εταιρίες, ίσως να παρουσιάζεται μία ευκαιρία για να εδραιώσουν τη θέση τους , με την ελπίδα ότι ίσως και να έχουν περιθώριο ανάπτυξης.

Όπως γράφει «Η Καθημερινή» η ανακοίνωση των αναδόχων για την εκτέλεση των 24 επιδοτούμενων δρομολογίων έχει καθυστερήσει σημαντικά, καθώς η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας έλαβε τις προσφορές στις 14 Ιανουαρίου (Aegean Airlines, Astra Airlines, Athens Airways, Olympic Air, Sky Express). Δεν αποκλείεται το υπουργείο Υποδομών να διατηρεί στάση αναμονής για την τελική επιλογή αναδόχων καθώς σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί η συγχώνευση των δύο εταιρειών η πίτα της εσωτερικής αεροπορικής αγοράς θα πρέπει να «μοιραστεί» διαφορετικά. Ο διαγωνισμός άλλωστε αφορά τις 24 άγονες γραμμές για την προσεχή διετία δηλαδή από την 1η Απριλίου 2010 έως τις 31 Μαρτίου 2012.

Συνολικά πέντε εταιρείες μεταξύ των οποίων και οι δύο μεγάλες, Aegean Airlines και Olympic Air, υπέβαλαν προσφορές για την εκτέλεση των 24 αεροπορικών δρομολογίων σε άγονες γραμμές. Οι πρώτες πληροφορίες ήθελαν την ανάδειξη αναδόχων να έχει ήδη ολοκληρωθεί, καθώς οι προσφορές κατατέθηκαν στα μέσα του περασμένου μήνα. Τόσο οι μικρότερες εταιρείες (Astra Airlines, Athens Airways, Sky Express) όσο και οι δύο μεγάλες ανέμεναν με αγωνία το αποτέλεσμα του διαγωνισμού, καθώς για τις μεν μεγάλες η δυναμική διεκδίκησή τους ήταν αναμενόμενη, για τις δε μικρές ενδεχόμενη ανάληψη επιδοτούμενων δρομολογίων μπορεί να εξασφάλιζε τη βιωσιμότητά τους.

Σε περίπτωση όμως συγχώνευσης των Aegean και Olympic ίσως μερίδα των δρομολογίων αυτών πρέπει να δοθεί στις μικρές εταιρείες προκειμένου να ενισχυθούν και να μοιραστούν στη συνέχεια μερίδα της αγοράς εσωτερικού, που ίσως διανεμηθεί προς αποφυγήν μονοπωλιακής παρουσίας του νέου αεροπορικού κολοσσού.








Μοιραστείτε αυτό το άρθρο: Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο del.icio.us Πρόσθεσέτο στο Digg Πρόσθεσέτο στο δικό σου Google! Πρόσθεσέτο στο Yahoo MyWeb Περισσότερα Social Bookmarks ...

Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
0

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0 σχολιάστηκε):

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text

Λέξεις κλειδιά
Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά για αυτό το άρθρο