Αρχική | Επιχειρήσεις | Τηλεπικοινωνίες | Παράνομες χρεώσεις στα κινητά από τις εταιρίες

Παράνομες χρεώσεις στα κινητά από τις εταιρίες

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font

Καθημερινά υπάρχουν εκατοντάδες καταγγελίες συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας κατά των εταιρειών πενταψήφιων κωδικών
Με κυρώσεις απειλεί η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) τις εταιρείες που μέσω πενταψήφιων κωδικών εξακολουθούν να «ψαρεύουν» ανυποψίαστους χρήστες κινητής τηλεφωνίας και να φουσκώνουν τους μηνιαίους λογαριασμούς τους.

Η ΕΕΤΤ άρχισε ελέγχους, εξετάζοντας κατά πόσο οι εταιρείες αυτές έχουν συμμορφωθεί με τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας για τις Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (μέσω γραπτών μηνυμάτων για τη συμμετοχή σε διαγωνισμούς, κληρώσεις, κ.λπ.) που ισχύει από το περασμένο φθινόπωρο. Σχεδόν όλοι οι συνδρομητές που προσφεύγουν στην ΕΕΤΤ καταγγέλλουν ότι ενώ έστειλαν ένα απλό μήνυμα μέσω του κινητού τους σε έναν από τους πενταψήφιους αριθμούς 54ΧΧΧ, προκειμένου να συμμετάσχουν σε κάποιον διαγωνισμό (π.χ. με έπαθλα αυτοκίνητα, τηλεοράσεις, ταξίδια ή για να αγοράσουν ringtones, games κ.λπ.), βρέθηκαν να χρεώνονται κάθε φορά που δέχονταν απαντητικά μηνύματα SΜS!

Υπενθυμίζεται ότι με τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας της ΕΕΤΤ επιβλήθηκαν πρόσθετες υποχρεώσεις στους παρόχους, στις οποίες συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων:

1Η σαφής και πλήρης ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με το γεγονός ότι αφορά υπηρεσία με συνδρομή, καθώς και ότι η λήψη σχετικού μηνύματος πιθανώς θα επιφέρει χρέωση του καταναλωτή.

2Η απαίτηση η εγγραφή του καταναλωτή σε κάποια αντίστοιχη Υπηρεσία με συνδρομή να αποτελεί ανεξάρτητη και διακριτή συναλλαγή, η οποία δεν θα πρέπει να ταυτίζεται και να συγχέεται με αίτημα του καταναλωτή για άλλο περιεχόμενο ή υπηρεσία (π.χ. παιχνίδι ερωτημάτων) που δεν έχει σχέση με τη συγκεκριμένη υπηρεσία.

3Η αποστολή SΜS προς τον καταναλωτή πριν και μετά την εγγραφή του με πληροφορίες για τη χρέωση, την ταυτότητα του παρόχου, τη γραμμή εξυπηρέτησης που διαθέτει και τον τρόπο διαγραφής. Ο πάροχος θα εγγράφει τον χρήστη ως συνδρομητή μόνον αφού λάβει τη σαφή συναίνεσή του στο αν αποδέχεται την εγγραφή του στη συγκεκριμένη υπηρεσία με συνδρομή.

4Η αποστολή στον καταναλωτή που είναι εγγεγραμμένος σε αντίστοιχες υπηρεσίες με συνδρομή μηνιαίας υπενθύμισης με SΜS σχετικά με την εγγραφή του.

Πηγή: Τα Νέα








Μοιραστείτε αυτό το άρθρο: Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο del.icio.us Πρόσθεσέτο στο Digg Πρόσθεσέτο στο δικό σου Google! Πρόσθεσέτο στο Yahoo MyWeb Περισσότερα Social Bookmarks ...

Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
0
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text

Λέξεις κλειδιά
Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά για αυτό το άρθρο