Έλληνας ομογενής «Γκουρού των καλλυντικών» στην Αυστραλία
Η αμερικάνικη εκπομπή με τίτλο «Get Your Face On» και παρουσιαστή τον ομογενή-φαινόμενο Ναπολέοντα Περδή, ξεκινά την Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου, στο Discovery Channel, και στην Αυστραλία.
Ο Ελληνοαυστραλός, που ξεκίνησε μόνος και φτωχός, έστησε μια αυτοκρατορία, που απλώνεται σε όλο τον κόσμο. Η μεγάλη αυστραλιανή εφημερίδα «The Weekend Australian» τον χαρακτηρίζει «Γκουρού των καλλυντικών», παρότι είναι μόλις 39 ετών. Δεκάδες καταστήματα καλλυντικών με την επωνυμία «Napoleon Perdis Cosmetics», λειτουργούν σήμερα στην Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, τις ΗΠΑ, τη Λατινική Αμερική, τον Καναδά, την Ευρώπη, την Ασία και τη Μέση Ανατολή.
Στο τελευταίο τεύχος του οικονομικού περιοδικού «BRW» ο ομογενής φιγουράρει στην 22η θέση, στον κατάλογο των 100 πλουσιοτέρων Αυστραλών, κάτω των 40 ετών, με προσωπική περιουσία 85 εκατομμυρίων δολαρίων. Στόχος του, όπως εξομολογείται ο ίδιος, είναι να γίνει δισεκατομμυριούχος.
«Μάθε παιδί μου γράμματα, να γίνεις άνθρωπος. Γιατρός, ή δικηγόρος, μου έλεγε καθημερινά ο πατέρας μου. Ήθελε να ακολουθήσω ένα επάγγελμα "σεβαστό". Δεν τον άκουσα, αλλά δεν το μετάνιωσα. Ζω το όνειρό μου και είναι όμορφο και συναρπαστικό», δηλώνει ο ίδιος.
Από μικρός ο Ναπολέων Περδής ήξερε τι ήθελε από τη ζωή. Ήθελε να ασχοληθεί με τη μόδα. Γιος Ελλήνων μεταναστών, ξεκίνησε το 1995 με μεγάλες φιλοδοξίες, στο Σίδνεϊ, φτιάχνοντας τη δική του εταιρία καλλυντικών. Σήμερα, τα προϊόντα του πωλούνται σε δεκάδες δικά του καταστήματα και εκατοντάδες άλλα, ανά τον κόσμο.
Ο ίδιος έχει μετακομίσει στο Λος Άντζελες, όπου έστησε τρία σούπερ-καταστήματα και στοχεύει φέτος τα προϊόντα του να πωλούνται σε 200 καταστήματα των ΗΠΑ και του Καναδά, μετά τη συνεργασία του με την κολοσιαία αμερικανική επιχείρηση καλλυντικών «Sephora».
Πολλά από τα αστέρια του Χόλιγουντ είναι πελάτισσές του. «Ο Ναπολέων Περδής είναι μεγάλο όνομα στο Λος Άντζελες», γράφει η εφημερίδα «The Sydney Morning Herald». Παράλληλα, νοιώθει ιδιαίτερα περήφανος ως χορηγός (για τα επόμενα τρία χρόνια) των βραβείων Emmy, όπου αντικατέστησε τη διεθνή εταιρία καλλυντικών «Lancome», μετά τη συμφωνία του με την «Academy of Television Arts and Sciences».
«Ως κύριος χορηγός, περπάτησα πάνω στο κόκκινο χαλί, στην τελετή που έγινε. Ξέρετε, έχουν δυο κόκκινα χαλιά στις τελετές του Χόλιγουντ. Ένα για τις σούπερ-προσωπικότητες και ένα δευτερεύον. Εμένα με έβαλαν στο πρώτο», λέει και προσθέτει με υπερηφάνεια: «Πολλές σταρ, όπως η Σάλι Φιλντ, η Κάθριν Χέϊγκλ και η Ντέμπρα Μέσιγκ, των οποίων το μακιγιάζ ανέλαβα, με είχαν από κοντά». Το «αστέρι» του Ναπολέοντα, όμως, λάμπει στις ΗΠΑ, όχι μόνον λόγω των καλλυντικών του, αλλά και χάρη στις μόνιμες εμφανίσεις του σε τηλεοπτικές εκπομπές με τηλεθέασεις που αντιστοιχούν σε 90 εκατομμύρια ανθρώπων. Ο ίδιος έχει συνάψει συμβόλαιο με την «FOX TV Studios» και είναι μόνιμος συνεργάτης πολλών τηλεοπτικών εκπομπών με αποτέλεσμα να αναγνωρίζεται, πλέον, από ένα μεγάλο μέρος του, αν μη τι άλλο, γυναικείου πληθυσμού της Αμερικής.
Σε μια δε, απ' αυτές τις εκπομπές, το ριάλιτι «Get Your Face On», είναι παραγωγός και παρουσιαστής. Αυτή η εκπομπή θα προβάλλεται στο εξής και στην Αυστραλία.
Το «αμερικάνικο όνειρό» του ξεκίνησε το 2005, όταν αγόρασε ένα διαμέρισμα στη Νέα Υόρκη και συμφώνησε με το κατάστημα «Saks Fifth Ave» για την προώθηση των προϊόντων του. Ένα χρόνο αργότερα, μετακόμισαν μαζί με τη σύζυγό του, Σούλα-Μαρί, και τις τέσσερις κόρες τους, σε μια τετραώροφη έπαυλη στο Mulholland Drive του Λος Άντζελες και με τη συνεργασία του αδελφού του, Μανώλη, που είναι ο «οικονομικός εγκέφαλος» της οικογένειας, ξεκίνησε στις ΗΠΑ την επιχειρηματική του δραστηριότητα. Γείτονές του είναι ο Τζάστιν Τίμπερλεϊκ και ο Μπίλι Άιντολ, ενώ οι κόρες του πηγαίνουν στο ίδιο, ιδιωτικό, πανάκριβο, σχολείο με το γιο του Τζόνι Ντεπ.
Όχι και άσχημα για τον γιο μιας οικογένειας Ελλήνων μεταναστών, που διατηρούσαν καφετέρια σε εργατική συνοικία του Σίδνεϊ.
«Οι ΗΠΑ ισοπεδώνουν τα πάντα. Η επιτυχία και τα χρήματα, που κέρδισα στην Αυστραλία, δεν σήμαιναν τίποτα εδώ. Έπρεπε να αρχίσω απ' την αρχή. Πέρασα δύσκολες, μαύρες μέρες. Τα έπαιξα όλα για να πετύχω. Ήταν μια πρόκληση για μένα», δηλώνει ο Ναπολέων και προσθέτει: «Έμαθα πολλά στην Αμερική. Κυρίως έμαθα να είμαι πολύ υπερήφανος για την ελληνική καταγωγή μου».
Φυσικά, δεν αδιαφορεί για τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες και στην Αυστραλία. Την επισκέπτεται συχνά και φροντίζει «όλα να λειτουργούν ρολόϊ». Ο ίδιος αποδίδει την επιτυχία του, πέρα από τη σκληρή εργασία, και στη βασική του φιλοσοφία. «Φτιάχνουμε προϊόντα για να κάνουμε τη μέση, απλή γυναίκα να φαίνεται και να αισθάνεται σαν σταρ. Φτιάχνουμε προϊόντα για όλες τις ηλικίες. Όχι μόνο για τις νεαρές κοπέλες. Προσέχουμε ξεχωριστά την προσωπικότητα κάθε γυναίκας», υπογραμμίζει.
agekiogoros.gr
- ΤΟΥΟΤΑ: Σταματά την παραγωγή για μία εβδομάδα
- DUBAI WORLD: Ζητά νέα παράταση για τα χρέη της
- Αποσύρονται 437.763 οχήματα της Honda στις ΗΠΑ
- Εξετάζονται πιθανά προβλήματα και στα Toyota Corolla
- 8.300 εργαζόμενους απολύει η Opel
- Η Toyota ανακαλεί αριθμό - μαμούθ για ένα και μόνο μοντέλο
- Η Toyota θα ανακαλέσει 300.000 Prius