Media
Νωρίς για να κάνουμε λόγο για "θάνατο" της έντυπης ενημέρωσης

Νωρίς για να κάνουμε λόγο για "θάνατο" της έντυπης ενημέρωσης

  • 04 Σεπτεμβρίου 2012, 12:07

Καθόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα νέα για τις εφημερίδες σύμφωνα με τα στοιχεία της ετήσιας έρευνας που έδωσε στη δημοσιότητα η Παγκόσμια Ένωση Εφημερίδων και Εκδοτών (World Association of Newspapers and Publishers (WAN-IFRA). Όπως προκύπτει από την έρευνα μόνο το 2,2% των διαφημιστικών εσόδων των εφημερίδων προέρχεται από ιντερνετικές πλατφόρμες και το ποσοστό αυτό είναι πολύ μικρό για να αντισταθμίσει τις απώλειες που έχουν οι έντυπες εκδόσεις των εφημερίδων. Ο εκπρόσωπος της Ένωσης Λάρι Κίλμαν απέδωσε το γεγονός σε «έλλειψη έντασης» στην κατανάλωση ειδήσεων στο Διαδίκτυο.

Όμως τη μείωση των διαφημιστικών εσόδων, που έχει τα τελευταία χρόνια ταλανίσει ακόμα και τους μεγαλύτερους δημοσιογραφικούς οργανισμούς, έρχεται να αντισταθμίσει η αύξηση στην κυκλοφορία τους. Τα στοιχεία της έρευνας προέρχονται από 76 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο και δεικνύουν ότι η κυκλοφορία των εφημερίδων αυξήθηκε κατά 1,1% από το 2010 έως το 2011. «Οι εκδότες δεν πρέπει να αγνοούν τις έντυπες εκδόσεις», τόνισε ο Κίλμαν και πρόσθεσε ότι περισσότεροι από 2,2 δισ. άνθρωποι διαβάζουν μια έντυπη εφημερίδα, ενώ μόλις 600 εκατ. τη διαβάζουν online.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο




cron