"Σαρώνει" ο νέος κινητήρας 1000cc του Ford Focus
Το νέο τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο της Ford αποδεικνύεται πραγματικό μπεστ σέλερ για τις ευρωπαϊκές αγορές.
Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, αυτή τη στιγμή το 25% των Focus που πωλούνται στη Γηραιά Ήπειρο αφορούν στις εκδόσεις με τον κινητήρα του 1.0 λίτρου.
Στην Ελλάδα, βεβαίως, ένας τέτοιος κινητήρας αποτελεί αποκάλυψη, φαίνεται όμως ότι και στην Ευρώπη υπάρχει πολύς κόσμος που εκτιμά αυτό το downsizing.
Λογικό, αφού η έκδοση των 100 ίππων καταναλώνει μόλις 4,8 λίτρα καυσίμου/ 100 χλμ., ενώ αυτή των 125 ίππων ανέρχεται στα 5 λίτρα/100 χλμ., εξασφαλίζοντας έτσι μία μείωση κατανάλωσης της τάξης του 25%, σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,6 λίτρων που αντικαθιστά.
Αυτή τη στιγμή ο μόνος ουσιαστικός αντίπαλος είναι το VW Golf με τον TSI κινητήρα, στα 1,2 λίτρα όμως. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι σε βάθος χρόνου θα βρεθούν και άλλοι κατασκευαστές που θα εξελίξουν τόσο μικρούς κινητήρες.
Η πρόβλεψη μάλιστα των ιθυνόντων της εταιρείας λέει ότι η πλάστιγγα στην Ευρώπη θα ξαναγυρίσει προς την πλευρά της βενζίνης, καθώς αυτή τη στιγμή οι πωλήσεις ντίζελ/ βενζίνης είναι σχεδόν αντίστοιχες.
Όσο για το συγκεκριμένο κινητήρα, μέχρι το 2015 υπολογίζεται ότι θα παράγεται σε 300.000 μονάδες ετησίως, καλύπτοντας τις ανάγκες όχι μόνο του Focus αλλά και των Fiesta, B-Max και C-Max.
Τελευταίες Ειδήσεις - Latest News
22 Νοεμβρίου 2012, 15:41
Οι μέρες αφηγούνται
22 Νοεμβρίου 2012, 15:00
Η τελευταία εβδομάδα
22 Νοεμβρίου 2012, 14:30
Μπρούντερλε: Η ελληνική διάσωση κοστίζει
22 Νοεμβρίου 2012, 14:21
Σπαράγγια εναντίον διαβήτη
22 Νοεμβρίου 2012, 14:17
Μηνυτήρια αναφορά κατά Μεϊμαράκη - Πετσάλνικου για παράβαση καθήκοντος
22 Νοεμβρίου 2012, 14:00
Σαμαράς: Δεν έχω άγχος για τη δόση
22 Νοεμβρίου 2012, 13:43
Στο ποσό των 15.000 ευρώ πωλήθηκε η ενότητα επιστολών του Καραϊσκάκη
22 Νοεμβρίου 2012, 13:33
"Η ώρα της αλήθειας για την Ελλάδα;"
22 Νοεμβρίου 2012, 13:30
Στην Βουλή η δικογραφία για το Μνημόνιο
22 Νοεμβρίου 2012, 13:23
Εξηγήσεις δίνει το ΙΚΕΑ για τις μειώσεις μισθών που προανήγγειλε