Αρχική | Επιχειρήσεις | Μεταφορές | Η Ryanair μπαίνει δυναμικά στη Θεσσαλονίκη με νέα δρομολόγια

Η Ryanair μπαίνει δυναμικά στη Θεσσαλονίκη με νέα δρομολόγια

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Η Ryanair μπαίνει δυναμικά στη Θεσσαλονίκη με νέα δρομολόγια

Απευθείας σύνδεση με Λονδίνο, Βρυξέλλες, Στοκχόλμη κι Όσλο, αποκτά από τα μέσα Απρίλη η Θεσσαλονίκη, μετά τη συμφωνία που ανακοίνωσε πριν από λίγη ώρα ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing της πόλης, με την αεροπορική, χαμηλού κόστους, εταιρεία Ryanair. Πρόκειται για ένα ουσιαστικό βήμα τοποθέτησης της Θεσσαλονίκης στον παγκόσμιο χάρτη των αναγνωρίσιμων τουριστικών προορισμών, μέσα από την εξυπηρέτησης μιας κίνησης που τον πρώτο χρόνο υπολογίζεται σε 150.000 επιβάτες, αλλά από ό,τι φαίνεται δεν θα είναι το μοναδικό.

Η διοίκηση του Οργανισμού έχει ανοίξει, ήδη, δίαυλο διαπραγματεύσεων με την Easy Jet, όσο και με την ανερχόμενη low cost εταιρεία Wizzair, σε μια απόπειρα να καλύψει κενά αεροπορικής διασύνδεσης της πόλης, όπως αυτό που έχει προκύψει με το Παρίσι, που ενδιαφέρει πολύ τους φορείς, αλλά όχι μόνο.

Την ερχόμενη εβδομάδα, επίσης, όπως αποκάλυψε ο νέος δήμαρχος κ. Γ. Μπουτάρης, έρχεται στη Θεσσαλονίκη και εκπρόσωπος των τουρκικών αερογραμμών, ενόψει της έναρξης πτήσεων προς την Κωνσταντινούπολη με σκοπό να συζητήσει τρόπους για την αύξηση της επιβατικής κίνησης. «Ειδικά από την Τουρκία, ο εισερχόμενος τουρισμός είναι αυτό που λέμε τουρισμός πόλης και όχι θάλασσας», τόνισε με νόημα ο κ. Μπουτάρης. Ο Αριστοτέλης Θωμόπουλος δε, από την Ένωση Ξενοδόχων επισήμανε ότι «αν και το 2010 η πληρότητα στα ξενοδοχεία της πόλης υποχώρησε περί το 13%, οι διανυκτερεύσεις Τούρκων εμφάνισαν αύξηση 42% και των Ισραηλινών άνω του 20%» και προανάγγειλε ότι ο Οργανισμός θα λάβει μέρος στις εκθέσεις τουρισμού των δύο χωρών στις αρχές Φεβρουαρίου.

Όχι μόνο city break

Ως προς τη γενικότερη στρατηγική της νέας διοίκησης του ΟΤΠΜΘ, ο κ. Μπουτάρης αφού παρατήρησε ότι «οι ξεπεράστηκαν οι δυσλειτουργίες που είχαν προκύψει από την παρουσία ενός συγκεκριμένου στελέχους και την αδιαφορία της προηγούμενης δημοτικής αρχής που είχε δύο χρόνια να πατήσει στις συνεδριάσεις», κατέστησε σαφές πως ο στόχος είναι να γίνει η Θεσσαλονίκη αναγνωρίσιμος τουριστικός προορισμός. «Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια μεγαλύτερη αγορά κι όχι μόνο έναν προορισμό City Break», είπε χαρακτηριστικά και εξήγησε πως «θα προσπαθήσουμε να προσελκύσουμε τουρίστες που θα μένουν μια εβδομάδα στην πόλη, θα επισκέπτονται κάποιες ημέρες την Πιερία, κάποιες τη Χαλκιδική ή αλλού ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους και δεν θα κάθονται δύο εβδομάδες κλεισμένοι μέσα στα all inclusive ξενοδοχεία». Ο δήμαρχος παραδέχθηκε ακόμη ότι στην περίπτωση της συνεργασίας με τη Ryanair οι προορισμοί επιλέχθηκαν από την ιρλανδική αεροπορική εταιρεία, αν και ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων είπε ότι υπήρξαν διαπραγματεύσεις και είχε λόγο και η πόλη- με βάση τις προβλέψεις της ότι μπορεί να είναι κερδοφόροι.

Συμφωνία εμπιστευτικότητας

Απέφυγε, πάντως, να αποκαλύψει το οικονομικό μέρος της συμφωνίας (εσχάτως είχε λεχθεί από επίσημα χείλη ότι οι Ιρλανδοί ζητούν 300.000 ευρώ, για να εντάξουν την πόλη στους προορισμούς τους), δεδομένου ότι υπάρχουν δεσμεύσεις εμπιστευτικότητας. Τόνισε, όμως, ότι εναπόκειται πλέον στον Οργανισμό και τα μέλη που τον απαρτίζουν να βρουν πώς θα διαφημίσουν την πόλη (μνημεία, μουσεία, εκκλησίες, γαστρονομία κλπ), για να αποκτήσει μια τουριστική ταυτότητα. Στο σημείο αυτό ο κ. Μπουτάρης γνωστοποίησε ότι στα υπάρχοντα μέλη του Οργανισμού θα προστεθούν το ΕΒΕΘ και το ΒΕΘ, ενώ ο κ. Θωμόπουλος εξέφρασε την ελπίδα να κάνει το ίδιο και το ΕΕΘ.

Από την πλευρά του ο αντιπεριφερειάρχης κι αναπληρωτής πρόεδρος του ΟΤΠΜΘ, κ. Απ. Τζιτζικώστας επαναβεβαίωσε ότι πρώτη προτεραιότητα αποτελεί για τους δύο φορείς ο τουρισμός προκειμένου για την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής, υπογραμμίζοντας ότι με συμφωνίες όπως αυτή με τη Ryanair αναβαθμίζεται σημαντικά η Θεσσαλονίκη η οποία σήμερα «δεν είναι ελκυστικό προϊόν και στη χειρότερη περίπτωση δεν υπάρχει  καν στον τουριστικό χάρτη».

Κάθε πότε

Παρουσιάζοντας πτυχές της συμφωνίας συνεργασίας, η εκπρόσωπος της Ryanair, Ida Buonanno υποστήριξε πως η περίπτωση της Θεσσαλονίκης αποτελεί πρόκληση για την εταιρεία, καθώς πέραν της τουριστικής της διάστασης, έχει προοπτικές κι ως προορισμός επιχειρηματικών ταξιδιών, αλλά και ως πολιτιστικός. Στόχος, όπως είπε, είναι για τον πρώτο χρόνο ισχύος της συνεργασίας η επιβατική κίνηση να είναι από και προς τους τέσσερις προορισμούς, της τάξης των 150.000 ατόμων, κάτι που θα φέρει και «τη δημιουργία 150 νέων θέσεων εργασίας στην πόλη, στον τομέα του τουρισμού κι όχι μόνο».

Όσον αφορά στις Βρυξέλες και το Λονδίνο τα δρομολόγια θα γίνονται όλο το έτος, ενώ στη Στοκχόλμη και το Όσλο για ένα 6μηνο. Ειδικότερα για το αεροδρόμιο Charleroi κοντά στη βελγική πρωτεύουσα η Ryanair θα πετά από τις 14 Απριλίου 3 φορές την εβδομάδα, κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο, για το Stansted στο Λονδίνο από 13 Απρίλη, κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή, για το Rygge, στο Όσλο 2 φορές κάθε Τρίτη και Σάββατο από τις 16 Απριλίου και για το Skavsta στη Στοκχόλμη κάθε Πέμπτη και Κυριακή από τις 14 Απριλίου.

Η κ. Buonanno δεν απέκλεισε διεύρυνση του portfolio των προορισμών της Ryanair από και προς τη Θεσσαλονίκη, αλλά συνέδεσε μια απόφαση τέτοια με τις επιδόσεις που θα παρουσιάσουν οι 4 νέες συνδέσεις, για τις οποίες, πάντως, εμφανίστηκε βέβαιη ότι θα έχουν επιτυχία. Συνολικά για τη δραστηριότητα της εταιρείας στην Ελλάδα, εξάλλου, η κ. Buonanno ανέφερε ότι συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων που έχει από Βόλο (για 4 προορισμούς) Κω (για δύο προορισμούς) και Ρόδο (για 3 προορισμούς), η Raynair προσβλέπει φέτος σε μια επιβατική κίνηση της τάξης των 350.000 ατόμων, η οποία «θα δημιουργήσει στη χώρα 350 νέες θέσεις εργασίας, σε τομείς γύρω από τον τουρισμό και θα δώσει τη δυνατότητα να εξοικονομηθούν από τους επιβάτες 5,9 εκ. ευρώ, λόγω των χαμηλών κομίστρων που προσφέρει η Raynair».

Καταλήγοντας η κ. Buananno ανακοίνωσε ότι με την ευκαιρία της νέας συνεργασίας της με το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, η Ryanair για τις κρατήσεις που θα γίνουν μέχρι τα μεσάνυχτα της 31ης Ιανουαρίου, δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να κλείσουν ταξίδι στους προορισμούς που πετά στην Ευρώπη, με μόλις 7 ευρώ το άτομο, για ταξίδια τα οποία θα γίνουν το Φεβρουάριο και το Μάρτιο. Όπως είναι προφανώς, η εν λόγω προσφορά δεν αφορά τις πτήσεις από τη Θεσσαλονίκη, δεδομένου ότι αυτές ξεκινούν στο πρώτο μισό του Απρίλη.









Αεροπορικές Εταιρείες | Ακίνητη Περιουσία | Ασφαλιστικές Εταιρείες | Βιομηχανία Τροφίμων | Διαδίκτυο | Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Είδη Προσωπικής Φροντίδας | Ελεγκτικές & Λογιστικές Εταιρείες | Εμπορικά Οχήματα & Φορτηγά | Εμπορικές Εκθέσεις | Εμπόριο | Ενοικιάσεις Μεταφορικών Μέσων | Εξοπλισμός & Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιών | Έπιπλα | Επιχειρηματική Δραστηριότητα στα Βαλκάνια | Εταιρείες επενδύσεων | Ηλεκτρονικό εμπόριο | Ιατρικές Υπηρεσίες | Ιδιωτική Εκπαίδευση | Κατασκευές | Μεσίτες Ασφαλίσεων | Μεταφορές | Μη Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Ξενοδοχεία | Οικοδομικά Υλικά & Εξαρτήματα | Οργάνωση Εκθέσεων & Συνεδρίων | Οχήματα & Ανταλλακτικά | Παιχνίδια | Ρουχισμός, Υποδήματα & Αξεσουάρ | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών | Ταξίδια & Τουρισμός | Τεχνολογία | Τράπεζες | Τύπος | Τυχερά Παιχνίδια | Υπηρεσίες Αναψυχής | Υπηρεσίες Μεταφορών | Υπηρεσίες Παράδοσης & Διανομής | Φαρμακοβιομηχανίες & Βιοτεχνολογία | Χρηματιστηριακές εταιρείες | Χρηματοδότηση Επιχειρήσεων | Leasing | Franchise | Κύπρος |


Μοιραστείτε αυτό το άρθρο: Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο del.icio.us Πρόσθεσέτο στο Digg Πρόσθεσέτο στο δικό σου Google! Πρόσθεσέτο στο Yahoo MyWeb Περισσότερα Social Bookmarks ...

Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
0


Jetway Aviation : Ναυλώσεις αεροσκαφών, ελικοπτέρων, πτήσεις charter, Business Jet, Air Taxi. www.jetway.gr

Green Interactive Media : Κατασκευή Ιστοσελίδων, site, NewsPortals, e-shops, Ειδικές εφαρμογές, διαφήμιση και προβολή στο διαδίκτυο. www.greeninteractive.gr


Οδηγός Επιχειρήσεων

  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text




Λέξεις κλειδιά
Δεν υπάρχουν λέξεις κλειδιά για αυτό το άρθρο
Ακολουθήστε το hbnews.gr