Αυξημένες οι καταγγελίες ταξιδιωτών προς αεροπορικές εταιρείες
Άρθρο από το Hellenic Business (www.hbnews.gr)
Αυξημένες κατά 8,2% σε σχέση με το 2009 ήταν τον περασμένο χρόνο, οι καταγγελίες ταξιδιωτών, σε βάρος αεροπορικών εταιρειών που παραβίασαν τους Κοινοτικούς κανονισμούς σχετικά με τα δικαιώματα του επιβάτη, για αδικαιολόγητη ματαίωση ή καθυστέρηση πτήσεως, για άρνηση επιβίβασης λόγω υπερκράτησης (overbooking) και για απώλεια ή φθορά αποσκευών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2010, το αρμόδιο γραφείο της ΥΠΑ δέχτηκε 602 καταγγελίες εκ των οποίων οι 517 αφορούν ακυρώσεις, καθυστερήσεις πτήσεων ή αρνήσεις επιβίβασης και οι υπόλοιπες 85 απώλεια ή φθορά αποσκευών. Το 2009, την ίδια χρονική περίοδο, η ΥΠΑ είχε δεχθεί 556 παρόμοιες καταγγελίες.
Όπως σημειώνει η ΥΠΑ, οι υπάλληλοι της Υπηρεσίας έδωσαν λύση υπέρ του επιβάτη σε ποσοστό 75%, ενώ οι υπόλοιπες βρίσκονται στο στάδιο της τελικής λύσης. Σε 11 εταιρείες που δεν συμμορφώθηκαν, επιβλήθηκαν πρόστιμα.
Υπενθυμίζεται ότι, βάσει του Κοινοτικού κανονισμού 261/2004 οι αεροπορικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να καταβάλουν αποζημιώσεις και να παρέχουν βοήθεια (ανάπαυση σε ξενοδοχεία, γεύματα κ.λ.π) σε περιπτώσεις που αδικαιολογήτως ματαιώνουν ή καθυστερούν τις πτήσεις τους ή θεωρηθούν υπεύθυνες για φθορά ή απώλεια αποσκευών. Το ύψος της αποζημίωσης αυξάνεται ανάλογα με τον αριθμό των μιλίων της πτήσης.
Green Interactive Media : Κατασκευή Ιστοσελίδων, site, NewsPortals, e-shops, Ειδικές εφαρμογές, διαφήμιση και προβολή στο διαδίκτυο. www.greeninteractive.gr
- Η "τούμπα" της Χίλαρι Κλίντον (vid)
- Οδηγίες στις κυβερνήσεις από τον Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο
- Πολωνία: Ο φόβος για τον πρόεδρο οδήγησε στο δυστύχημα
- Κοκκινο πανί για Τουρκία η Μέρκελ λόγω Κυπριακού
- Εμμένει στην κατασκευή φράκτη στον Έβρο ο Χ. Παπουτσής
- Π. Αναστασοπούλου: “ Έχω απατήσει γιατί αδιαφόρησε για μένα”
- Ο πρώην και ο επόμενος
- Με θετικό πρόσημο η Wall Street
- Πρόγνωση καιρού της Πέμπτης
- Η βιομηχανία εκτυπώσεων παρουσιάζει μεγάλη πτώση
- Όταν ο επιβάτης φταίει για τη πτώση του αεροπλάνου!
- Ώρα μηδέν για Olympic Air - Aegean Airlines
- Στις 26 Ιανουαρίου η απόφαση συγχώνευσης της «Olympic Air» με την «Aegean»
- 602 καταγγελίες για τις αεροπορικές εταιρείες το 2010
- Η διακίνηση λαθρομεταναστών με πανάκριβες μισθωμένες πτήσεις
- Αυξημένες οι καταγγελίες ταξιδιωτών προς αεροπορικές εταιρείες
- Πώληση του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» στην... Ρεάλ Μαδρίτης
Αεροπορικές Εταιρείες | Ακίνητη Περιουσία | Ασφαλιστικές Εταιρείες | Βιομηχανία Τροφίμων | Διαδίκτυο | Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Είδη Προσωπικής Φροντίδας | Ελεγκτικές & Λογιστικές Εταιρείες | Εμπορικά Οχήματα & Φορτηγά | Εμπορικές Εκθέσεις | Εμπόριο | Ενοικιάσεις Μεταφορικών Μέσων | Εξοπλισμός & Εφαρμογές Τηλεπικοινωνιών | Έπιπλα | Επιχειρηματική Δραστηριότητα στα Βαλκάνια | Εταιρείες επενδύσεων | Ηλεκτρονικό εμπόριο | Ιατρικές Υπηρεσίες | Ιδιωτική Εκπαίδευση | Κατασκευές | Μεσίτες Ασφαλίσεων | Μεταφορές | Μη Διαρκή Καταναλωτικά Αγαθά | Ξενοδοχεία | Οικοδομικά Υλικά & Εξαρτήματα | Οργάνωση Εκθέσεων & Συνεδρίων | Οχήματα & Ανταλλακτικά | Παιχνίδια | Ρουχισμός, Υποδήματα & Αξεσουάρ | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών | Ταξίδια & Τουρισμός | Τεχνολογία | Τράπεζες | Τύπος | Τυχερά Παιχνίδια | Υπηρεσίες Αναψυχής | Υπηρεσίες Μεταφορών | Υπηρεσίες Παράδοσης & Διανομής | Φαρμακοβιομηχανίες & Βιοτεχνολογία | Χρηματιστηριακές εταιρείες | Χρηματοδότηση Επιχειρήσεων | Leasing | Franchise | Κύπρος |